Tuesday, November 30, 2010

dua hari di kl itu.

salam....salam..salam...

wah..aku ade blog rupenye...
eh, rileks r baru seminggu terbarai der...~

ehem..ehem...memulai kalimah blog ini,
moleklah kiranya saya ingin katakan bahawa pelbagai perkara tekah berlaku menyebabkan aku sendiri terlupa apa-apa bahan untuk diketengahkan.

jadi, izinkan saya mengakhiri entri ini...whoop whoop...


sebelum itu,
nak cakap tanggal jumaat n sabtu lepas, tarikh tak bape nak ingat, shafiq and i went to KL.
takde pape ah, just our cikgu, (cikgu rohila bagi yg kenal) mau suh anak die dapat sikit motivasi dan kata2 semangat sempena SPM belajar sikit pasal math, add math dan fizikpebendetuh?.

lantaran itu, pepagi i dah neves dan packed brg macam nak gi haji 2musim walhal nak pegi 2hari jek
dan bla..bla..bla..
ouh, suami cikgu dan their form4 son jek yg meneruskan tradisi dan perjuangan ke sana.
ouh, dan aku boleh dikira gagal dalam subjek dan predikat mengenai komunikasi bersama warga emas dan sesapa tah yang baru jumpa dan kenal.

dan ah. malas giler mau bebel nih. dah lama tak menaip ni rasa macam something sikit.
nanti nafsu nak update membuak-buak, aku update sampai muntah darah ek...


eh, jap, mau pictoblogarialism  jap...


 ini sekolah beliau. dekat ngan the mall tuh. isk3..




di bawah ini pula adalah hotel yg kami duduki. fakta : dekat ngan pejabat arwah sosilawati..huuuu...


 



eh, tipu jek..bukan hotel ni... tapi ni





 takde kondom di situ..jangan fitnah saya ok!


 ouh malam tu, kami jenjalangs di chow kit as hotel mahal itu jua di chow kit,
kat belakang kampus ukm kl ye pun..isk.

 sepanjang pemergian tuh, makanan dosponsor yg rata-rata adalah persis menyambut Hari Nasi Goreng dan Milo Ais Sedunia. kfc adalah pengubah selera yang ingin menunjukkan betapa kami anak felda yg rebel! huh?


 seterusnya, pic syok sendiri. padan muka kena tengok..




eh, pic ni bukan bmaksud kami naik lori. ingat aku ayam ape?

sekian dulu... c yaaa...

love,
jefri

p/s : pic atas ni adalah untuk menunjukkan kuasa teknologi dengan tema 'tiada makeup diperlukan di alam maya, dapatkan adobe cs4/cs5 anda sesegera yang mungkin...sekian.
p/s lagi : susahnye gune post editor yg baru ni..
p/s lagi lagi : gud luck SPMers sume..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...