Wednesday, November 10, 2010

.serba salah dibuatnya.

salam...salam...salam...


tadi, godek-godek torrentz, eh, ep7 desp houswv musim 7 dah kuar!
yes. alasan baru untuk tidak study...

for at least 1 hour from now on...

tapi..


ah, lek ar..

.......


hari-hari saya makan megi.
saya makan megi dua bungkus.
saya makan sekali je sehari.

jadi, saya makan megi dua bungkus sekali sehari pada setiap hari.
*cikgu bm sila bagi saya bintang!

cam bahaya plak kan.
semalam rasa cam sakit2 kat pinggang..

Ya Allah, jauhkanlah aku dari segala musibah yang berbahaya dan memudaratkan.

banyak lagi benda nak kena setel, csi pun xmerasa lagi,
jgnlah aku di-csi-kan terlebih dahulu..

amin.

0_o


pastu skang minum air bebanyak..


hope jgn sakit2 lagi ek..


tapi..

ah, lek ar...





..........




semalam ke kelmarin tah, bosan2...
*yg sepatutnya study tapi ngadap laptop pehal - ah, ske ati ah!
godek2 la social interview kat fb..

soklan die pelik2 ek..
tidak menghormati sensitiviti lah..

mau bukti?
jap ek...


eh, tapi....

xsalah ke ha?

ah..lek ar...



klik untuk lebih puas....



ok. dah edit. pasni, tokleh saman ek...iyeke?
ah..serba salah woo nak jawab benda ni...

nak jawab tidak, macam kuang ajar,
nak jawab ye, macam kaung ajar gak.

maybe kot?
woha!


dah...



kesimpulan : kalau wat salah, mintak maaf. jangan tambah salah lagi dengan tidak mintak maaf. so, akan serba-serbi salah, jadilah serba salah! err...


sekian dulu.. c yaa



love,
jefri



p/s : bebudak ukm : atas tu sharifah aini kan...kan...????
*plez jgn report ke c*ns*l*r*...hoho

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...