Thursday, December 2, 2010

hoyeah..what?

Salam.. salam..salam..

Hoyeah…ingat lagi entri ni pasal antm? Xingt xpe…I x rogol…
Just nak gtau satu dunia bahawa, my feberet kontesten jadi juare..hoyeah lagik…

ouh gojes...u deserved it bebeh!



gile best…so, dengan kemenangan beliau yg disaksikan oleh youtube olehku,
aku terangsang untuk wat tutorial membaiki cela dan noda di paras muka dengan menggunakan teknologi.
Ok, ramuan penting aka rahsia adalah :

1.       adobe photoshop
2.       kemahiran asas menggunakan computer
3.       3M (Membaca, Menulis dan Mengira-mengikut falsafah pendidikan Negara)

OK…dan aku malas..eh, tapi kalu nak gak sesi tutorial a to z 
pasal nak menjadi orang lain sebentar (choyy..i terasee)
Sila-sila la melabuhkan punggung anda di sini…no butt2..
umm..umm..ummm (sambil pose geleng2 kappala, muncung2 mulut…*oh, gediks!)

Ok lah..ok lah..
short tutorial from me,
Bukak adobe, open imej, then klik filter, klik blur, pilih surface blur…
adjust sampai nampak bukan diri anda yang sebenar…

Time adjust tu leh fokuskan pada muka sebabnya... jerawat tumbuh di muka..bukan di baju!
Yes…You are welcome..

Dan percayalah…dengan kaedah ini, walau sehazab mane pun serangan meteor, 
wajah anda kini berseri bak jefri si budak suci…..*petir..

Akhir sekali, dengan pesanan penaja, sape nak adobe, sila rojer2 gue..
gue bagi yang bagus bangat nanti!

Sekian dulu.. c yaa

Love,
Jefri

p/s : eh, sape cakap pic aku sume adoby? Aku natural beauty ah….
*suara dari back stage : huh, natural disaster!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...