Thursday, November 18, 2010

antm. 15.

amaran : ini entri bosan bagi yang membosankannya. sekian, mekacih.



salam..salam..salam..

hari ni mau wat entri syok sendiri.
aku baru pas tengok americas next top model (antm) cycle 15 kat saluran berbayar youtube.

hoho. sepanjang aku mengikuti siri antm dari musim 1 sampai la ke musim 15, musim ke15 ni aku paling beriya sebab ada satu kontesten tu aku minat gilak.
*nanti aku tunjuk ek. jap. nak bebel skit gi.

pastu2.. tadi episod pra final, so daripada 4 org, cut off to 2 org.
sistem ni baru start musim 12. tah pape. aku tak suke format gini.

so, giler debar r nih, (walaupun youtubeee....)
sebab anne ni masa first five weeks, die sokmo dapat 1st call-out kira pic tbaik ah!
and, yes they were..

pastu, macam graf plak, die menurun sikit sampai ada yang bottom 2(isk3) then skang mula menaik...

die macam ade (memang ade) problem ngan personaliti
sebab die ni tinggi bebenau (1.88m)
pastu die rasa awkward...
well, orang yang bukan dalam norma masyarakat selalu camtuh kan
in fact, depa lah yang unik n best n yang akan membanggakan masyarakat itu..

pastu catwalk die, ya hampunn...-_-'''''
tapi still leh blajo kan....kan..

so, anne...
dengar sini aku nak cakap,

nanti final runway, lari laju2, jangan bongkok2, emosikan muka n kompiden.
kalu blur, senyum! jangan nak tunjuk keblurran kite tuh.
part amek pic untuk cover girl nanti aku tak riso sgt, ko ok. just jgn nak gugup jek.
ingat mak bapak akt kg nun kat kg dallas, texas! ok bebeh!
gud luck.

.........


isk macam2 ni aku nak citer tapi mesti most of korang ala2 blur jek kan.
pura2 faham. ish...takpe2...

cakap banyak tarak guna, biar kau cakap sorang2 ada guna...
(???)
papehal nak tau pasal antm, sila jumpe pakcik wiki.

ok. mari kita kenal sama anne.








beliau ini high fashion yang flawless kan..
ahh..aku suker...~



nota : pic2 ini khas dicuri dari sini. thank u.



ok lah. next week final (kat youtube laa-kat us ntah?)
final two anne ngan chelsey, ah, lantak chelsey tuh.too much editorial. neyhii..
aku mau anne jua..



ok lah. sekian dulu keterlangsungan updatan blog ini.

c yaa..insyaAllah..


love,
jefri


p/s : biar layan youtube jangan layan redtube....peace.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...