Wednesday, November 10, 2010

ah..ah.., eh, argh lah!

basuh baju 2baldi-beres! , jemur mereka-beres! . makan nestom 2peket sbg brunchinner (brunch+dinner)-beres! , sapu bilik-beres! , oh, bahagianya...semuanya beres..

eh s@#$%^&*!!! study belum lagik.! exam esok kul 12pm. TIDAK BERES! arggh!



salam..salam...salam...


menyelusuri home di fb dan jenjalangs di blog2 lenlain tengok rata2 dah habes exam.
hmm. tidak heran...~

semalam exam kimia polimer yang nota die aku jumpe kira-kira 12jam sebelum exam yg sepatutnya sepanjang cuti 6hari sempena deepavali itu digunakan untuk polimer dan kimia fizik telah berjaya dimanfaatkan untuk bersosial dan berfoya-foya di alam maya...

kesannya - semalam aku orang pertama dari subek itu untuk keluar dari tmpt exam.
siyes kuar past year tp siyes xde nafsu aku nak study polimer..


but the best thing is next sem ade kimia polimer 2. yeay!
*arghh...


so, mlm tadi dah khulu khilir bawa buku rujukan tebal, laptop sebijik, cajer, xtensyen, file, air masal 1liter dan ended up with tengok marathon desperate housewives musim 5 yang dah masuk kali ke3 aku menontonnya...~

ngok kan aku ni!

dah la sekali jek pegi kelas phase equlibria out of what like 8...ntah.
padahal bab ini sangat manja bermain2 di hujung jari time matrix...


kesimpulan : silibes ukm memang over! benci tapi sayang!
*argh tensen.


dah. sekian juga siri janji-aku0update-blog.



c yaa


love,
jefri




p/s : esok last paper..tapi no feeling ah..~

3 comments:

IQBAL ZARIN said...

ko dok bilik single ke?

Jefri said...

tidak. burhan x sediakan bilik single tuk dak laki.
mencik..

eh, motif pertanyaan adalah ?

IQBAL ZARIN said...

tengok ayat mcm dok bilik single. tu tye. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...