Monday, November 15, 2010

mari cemolot

salam..salam...salam...


eh, malaysia skang dah maju ek...
dalam ayat bahasa melayu nye, setara dengan negara-negara maju yang lain.

vangga lah uolsz...~

hmm. mengapakah aku berkata sedemikian rupa?

hoyeah.

attitude. attitude tuh penting.

mengikut kata-kata motivators,
attitude menyumbang 100% kepada kejayaan.

ekeceli, aku tak suka sangat teori ni sebab guna alphabet,
tambah no berdasarkan alphabet, then boom out as 100%. i'll take it as a nice coincidence.

eh, paham kan. ala cam, a=1. b=2. c=3
kalu perkataan abc =1+2+3=6=6%

jadah kan?

celah mane tah proses peratusan tuh datang...


tapi, terima jek lah k!


....


ok back to our biznez.
hehe. skang ngah sibuk cakap pasal nih. mari kita sibuk gak cakap nih.

eh, tau x? artis jek yang leh cemolot ni?
cemolot=cium molot..ah..ah..ah main air liur, belit2 lidah n kalu Allah nak tunjuk, tadaa..korang bersatu melainkan dibedah keluar lidah memasing maka selepas itu hanya menelan air liur pasangan saja lah jika mahu bercemolot lagi...sadis..

*ceh, macam la nabilsuperimpose baca blog aku ni!

sape lagi ek artis yang cemolot....eh salah. sape lagi ek artis yang tidak cemolot.
cemolot=cium molot..ah..ah..ah main air liur, belit2 lidah n kalu Allah nak tunjuk, tadaa..korang bersatu melainkan dibedah keluar lidah memasing maka selepas itu hanya menelan air liur pasangan saja lah jika mahu bercemolot lagi...sadis..


hmm. inillah attitudenya. 100% atau probability = 1 untuk....????

masalah kalu ramai yang buat. bukan sebab aku jeles aku xbuat.
takpe, aku kolot. nanti dah pas nikah baru leh wat.
tapi taknak gak publish out..
aku kolot weh.


..........


isk. dah terus ke titik ittew..(napew, xew sukew?hoho lah!)

mari donlod dan tengok video ini.
*gigih aku singgah mediafire tau!


sila righ click dan open in a new tab k then njoy donlod sampai puassss



*video curik kat fb page ohbulan! thanx yaa..

..........


hehe. itu jek yang nak tunjuk....



k lah. sekian dulu. c yaa


p/s : ehem..ehem...
Diriwayatkan dari Abu Hurairah r.a.
"Di antara tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat ialah akan muncul pakaian-pakaian wanita dan apabila mereka memakainya keadaannya seperti telanjang."

"Dan tinggallah manusia-manusia yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang." - Sahih Muslim


bak kata nabil yang bukan superimpose itu, kita pikirlah bersama-sama dan amal makruh nahi mungkarkah kita?
*eh, die cakap camtu ke? ke statement die dah disuperimposekan? hmm.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...