Monday, December 6, 2010

nothing but janji update.tq.

salam..salam...salam....

pes of ol, nak ucapkan selamat menyambut maal hijrah.
1432 hijrah..(kompem! baru pas tengok web jakim tadi)
isk3...mari sini kita muhasabah...kalau sistem islam ni, memang kurang sangat menjadi kepekaan..

agaknye sebab jarang dipraktikkan..contoh, kalau tanya tarikh, tahun masihi.
tarikh tahun islam yang femes pun cam 1 ramadan, 1 syawal, 10 zulhijjah sebab time tu ade hari besar.

eh, tau x ape maksud tarikh tu? isk3.kalu xtau sila google. xperlu bunuh diri.
(bukan islam adalah dimaafkan.)


..............

ok. siyes. aku ngah blur nak taip ape.

..............

takpe. hmm.
mari sini aku nak gitau.


skang, aku ngah cuti sem. sebulan. 19 disember dah boleh mula berambus.
skang ni aku ngah mempertajamkan lagi skil memasak aku...*sila jangan envy.
perubahan yang ketara, aku dah boleh campak garam then it turns out secukup rasa...
*huu..sila bagi stand oviation....~

nak tau aku masak ape?
nak tengok pic?
nak resepi?

nak ape lagi?
oh tak payah.


disebabkan kalian sedang membaca blog ini, ini bermakna kalian sedang dihubungkan dengan internet,
jadi, sila google sendiri la apa2 yang patut dan aku takde nafsu untuk upload pic yang akhirnya korang leh trace yang aku curik kat google...so, why waste?


............



tau kan last hari besar yang kita sambut was raya korban/haji?
so, it is well known for its free daging gift.
haa..dedaging itu menjadi eksperimen untuk menghasilkan gulai, sweet sour,dendeng, others.


well....sila rujuk perenggan atas.

..........

ok, result akan keluar jumaat ini.

so, aku sangat mengharapkan lulus. tak payah repeat paper.(nauzubillah)
hope sangat2 dapat atas 3 dan jangan gelak jika kukatakan aku nak merasa dekan...~

please doakan aku hardly!
so i doakan u hardly too..(urgh bukan yang i follow u, follow me back!)


...........


eh, jap..hari tu gi cc, mau print.
cikgu aka towkey kedai itu ada tanya pasal result.pngk.

aku jujur la cakap iaitu 3.**

tersentap i bila beliau cakap, "jatuh ek skang.."
aku pun balas...

**perbualan seterusnya disilentkan atas arahan lawyer**
huh?


..........


ok lah sekian dulu siri janji-aku-hupdate-blog-lepas-tengok-blog-lain-asyik-update-jek-and-aku-jeles-tau!


love,
jefri

p/s : azam tahun baru? hmmmmmmmm............

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...