Wednesday, December 22, 2010

tanpa edit..berani mati tak?

salam..salam..salam...


ok. mari lihat ini.


ini pic saya tadi. pegi kelas. tengah on the way tuh, masyaAllah, hujan turun lebat. nasib saya baik, saya bawa payung. hujan turun dengan lebatnya. petir, kilat, guruh saling menunjukkan kehebatan masing-masing. Aku terpana. Eh, bukan aku kena panah petir. Aku terkesima. Eh, bukan aku skema. Argh, banyak bunyik plak kan...pastu kan..pastu kan..aku rasa macam ada orang follow aku...follow baik punya...aku laju...dia laju..aku slow..dia slow...aku gelabah dah ni...jeling kat ekor mata nampak ada macam susuk lelaki. Risau ni, bak kata pawagam sekarang :
Aku Masih Dara, Jangan Sampai Ternoda..pakailah tudung untuk cover lovebite.


ceit, sekali dia mau tumpang payung jah...

eh, jap. my first plan was not to update..sekadar upload pic, 
bertepatan dengan tajuk entri ini iaitu :
Tanpa edit, berani mati tak?
ok. Mula.













 pics perasaan perasan perahsantan ini diambil sewaktu cuti sem beberapa minggu yang lepas.
kamera : fon kamera milik sendiri.
photographer : adik kandung sendiri. 
lokasi : depan rumah sendiri.



 .........................................


 eh jap...kat bawah ni pic adik saya pakai shawl...muahaha...sape lagi yang pakaikan..~
sila respek gue..


cara pakai? ah, lilit-lilit jek pastu cocok pin, awas jangan sampai tembus otak.
selamat mencuba...~

maka, tercapai lah hasratku untuk upload pics ini. sekian dulu cyaa
love, 
jefri


p/s : tahniah. berjaya update blog. dan sebenarnya aku malas edit pic..see...natural beauty will speak lastly..
*urgh.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...