Monday, October 4, 2010

word of the day : DOWN !

salam..salam...salam...

ok. sepintas lalu, sepantas kilat, aku nak update blog ini.


down.

begitulah frasa yang sering aku lafazkan apabila aku down!

argh. korang down x?

haa???
xpaham.?


aku down!


cepat-cepat..aku nak update blog sepantas kilat ni.
ada banyak esemen, projek, program nak kena siapkan dalam minggu ni gak!

ok lah.

down.

tadi pegi umah nur hikmah.

umah anak-anak yatim kat kajang. area tesco kajang.

1. pergi naik kereta citra. i drove ok...

2. pegi ngan kak farahin, afiq. mereka exco kelab pyayang sepertiku jua.

3. amek bebudak, bawak gi ukm. having activities here. upsr graduated is more prone to choose
but still limited as menyumbat bebudak dalam bonet dan atas bumbung adalah salah.

DOWNs :

a. tengok keadaan rumah itu.

b. tengok anak-anak kat situ. (takde kebersihan sangat, takde kemudahan sangat dan takde keluarga kandung.;(

c. tengok gelagat warga kota memandu. siyes. mencik.

d. tengok air ribena mcd i habis semua tumpah sebab brek tetiba sebab sebab c.
tp takpe. there's no use to cry on a spilt ribena...

e. tengok kain tak angkat-maybe nak tunggu 3hari?..yang dah angkat dari 3 hari lepas tak jemur lagi.* isk lipas ni..syuh, gi men jejauh.

f. tengok meja. eh banyaknya kertas yang nak kena tengok, tenung dan conteng. argh!

eh, dah.
cepat-cepat..aku dah update blog sepantas kilat ni...
ada banyak esemen, projek, program nak kena siapkan dalam minggu ni gak!




hmm..(sambil tersenyum).

ok lah. sekian dulu.. c yaa (sambil menyusun kertas-kertas yang bertaburan)



love,
jefri



p/s : esok pegi riki. tengok site opkim aku. eh, lupe nak cakap. tekak aku sakit. makan strepsils buat aku mengantuk ke buat esemen ni memang mengantuk...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...