Sunday, October 24, 2010

pengarang hati, berulam jantung. (???)

salam..salam..salam...

beberapa minit lepas, sayu baru jek pas deactivate fb.
*yeayyy!!!


kenapa?

oh, saje.

eh, bukan sebab exam. tapi sebab saje-saje. serius.
malas la nak amek port ngan permasalahan hidup orang.
tapi bukan forever.

"it's temporary, i'll be back"

begitulah yang aku tick time nak deactivate...


sebenarnya tadi..*ehem..ehem..bau gosip. suke tau!

saya terlepas marah kat link mesej.
emm marah ke? i just wanted to express my feeling.
but, i did it in a wrong manner.
*sampai tersalah grammar. malu ai!
**umm betulkan sendiri ek, yg i dump jadi i dumped, yg do all of u got jadi do all of u get.
sekian, mekaceh.



sebelum tu, saya nak cakap :

saya sayang semua kawan saya.
sayang sampai kiamat.
kawan yang x ngaku saya kawan pun saya sayang,


sebab ape?
sebab saya ahli kelab penyayang..
*oh, ok. xlawak!



takde lah.
sebenarnya saya rimas tau kalau orang salah tafsir.
lagi-lagi kalau saya buat baik.
takkan la saya nak buat description setiap kali saya buat baik.

  1. tujuan/punca buat baik.
  2. kesan buat baik
  3. cara/prosedur/SOP jefri buat baik.
  4. langkah mengatasi.


ni dah serupa macam tajuk soalan karangan spm!


ok lah. untuk pengetahuan semua,
hati saya sangat fragile.

hati saya lembut macam big apple. bukan seliat dunkin donut.


=)


oleh itu, setiap kali saya buat dosa.

tak kira la

  1. dosa mulut
  2. dosa kat fb
  3. dosa fizikal
  4. dosa rohani
  5. dosa mental
  6. apa-apa jenis dosa lah


saya rasa sangat teruk!
saya rasa sangat tak best!
saya rasa macam saya ni ape tah.



so, saya akan cuba buat keadaan menjadi lebih baik,
tapi jangan sampai seperti tikus membaiki labu.


oleh itu, disebabkan saya ini tak suka nak buat status fb yang biasa-biasa, yang takde struktur ayat yang best, so saya nak tulis di sini :


MINTAK AMPUN DAN MAAF ATAS SEGALA KESILAPAN DAN KEMUNGKARAN YANG TELAH SAYA LAKUKAN PADA SESAPA YANG MERASAKAN DIRINYA SEDEMIKIAN.

well, u know who u are @ siapa yang termakan cili, dialah yang terasa pedasnya.
*in a positive side ok!


ok lah sekian dulu. c yaa..


love,
jefri


p/s : rindu ah nak wat karangan bm jela-jela 3pages..=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...