Saturday, October 30, 2010

lalala

lalalalalala..


salam...salam..salam...


lalalala

lalalala

lalalala




tau x bile masa aku gune pkataan lalalala...

hmm time macam ada satu pihak cuba buat benda yang overimagined pastu kecoh bagi satu dunia pastu aku notice then aku akan cakap lalalalala sebab ape?

sebab lalalala lah! haha. lalalala...


takde ape.
kalau korang aktif berfb dan home korang akan penuh dengan citer2 cinta yang sweet yang disharelinkkan oleh a few fb friends of u, pastu, komen akan nampak berjela, so the original author wud feel better or up-to-something. huh?


lalalalala...



takde la. bukannye aku tak sokong benda macam tu, aku setuju. asalkan tak bertentangan ngan islam la kan.pastu aku rasa macam lalalala lah! haha.


sebab ape? sebab...bukan lalalala...tapi sebab...

tak rasa ke benda tu overimagined. pastuh budak ppuan la yang suka benda2 camni.

kisah suami yang mula2 takmau isteri
last2 bahgia sampai kiamat lepas jumpe sepucuk surat ah.
kisah suami yang sporting, kool, superb babe, bebeh.
kisah pgorbanan isteri yang hanya dpt tahu time tu dah xgune lg..

dan banyak lagi kisah yang ...lalalala...


ok. the strories are fine.

in fact, i am also having the potent to write such things.
and i am so in love with bahasa.

belive me! ok bebeh.



ok. the stories are fine but the reactions of the reader are just bizarre!

hahaha. klaka weh.


ok. just to make it simple,

just dont overreacted!
sedar. sedar.sedar. haha.

bajet nak yang sweet2 jek, tapi perangai pun x semenggah..~
*eh, sape kah itu? oh, aku insap seketika.


ok lah.


bebelan yang tah pape ini..


sekian dulu, c yaa.


love,
jefri



p/s : di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung.
psst : tadi nak gi exam, ujan daaa..nasib baik ade fail gedabak leh junjung wat payung.=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...