Wednesday, October 27, 2010

di ambang soreeeeeeyyy..dey!

alhamdulillah..tenteram perutku. malam tadi kemain lapar sampai tercari-cari makanan di segenap tempat budak study di foyer kolej dan berhampiran. nota : budak kuat study adalah kuat makan!

ah...neslo buatan sendiri cicah ngan biskut lemak hup seng, memang, memang superb.
tatkala mentari di jendela kian mencecah ufuk, langit biru semakin kelam...
redup, sayup bayu memuputnya.

aku memerhati dengan secawan neslo dan beberapa keping biskut.

oh..

oh..

oh..NIKMAT YANG MANA LAGI AKU DUSTAKAN???




salam...salam..salam..



eh, skang ni aku suka update time senja kan..
well, time ni jek yang rasa free untuk menaip.

hari ni best sebab aku cakap ni time malam sebab siangnya aku ada exam pada awal pagi then ada gap sekejap untuk baca, hafal nota untuk exam petangnya..


*dah la tempat exam jauh.



dapatlah jawab tak jawab exam tadi.
nak cakap lancar, tersengguk-sengguk.
dan sebaliknya.


oh, pagi tadi amali kimia.
keluar past year. yes. tapi bantai taram jua.

past year bagi soalan jek. jawapan cari sendirik.
no suap-suap ek.

dapat pinggan, cari nasi sendirik...


then, pas setengah jam, aku kuar.

suka r kuar awak time exam. psycho.....hehe


then, balik bilik. nak baca nih untuk paper petang kul 3.30pm.
ada la dekat 10lectures kena baca. dan hafal.


sebab subjek ni semua fakta. mintak maap la kalu nak goreng2 cicah sambal sume.

subjek ape? kimia kumpulan utama dan peralihan.
abbreviated to KUDUP, KUDAP, KUDAPAN, KUP dan pelbagai.

tapi aku suke KUDAPAN sebab macam makanan...=)

yet, kuar awal lagi...
2jam 30. aku kuar pas sejam lebih kot.

letih woo menipu dalam esei tadi. =p


err.bohsan.

ah. janji hupdate..


ok sekian dulu. c yaa


love,
jefri



p/s : hati sedang berbunga sebab ada dua hari gap sebeblum next paper....=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...