Tuesday, October 26, 2010

tahniah!

salam..salam..salam..


dengan kadar kehapdetan yang cepat as exam esok ada 2, bermula kul 8.30am.
oh. syit.!



25 0kt 1967.
25 okt 2010

eh, bday my mak yang ke 28.
*eh, upsr math bpe ni?



so, semoga panjang umor untuk lihat diri ini berjaya.
dalam kesihatan yang baik.
murah rezeki untuk terus membuat amal jariah.


and, i called her to wish it.
then i talked to my sis, shamina mina eh eh, waka waka eh eh..

i asked her what did she do for the day?
any wish or gift?

*kompem adik aku nganga.



i talked in malay lah. ecing jek lebih dalam blog.=)

pastu, mak aku memang x suke bday-celebro-gifty-gifto ini.

kami tahu itu.

but my sis punye terok vocab, leh wish :

tahniah mak. rini hari jadi mak.


der...~_~



*aku bangga ada adik camtuh...


aku dah citer belum cita-cita dia?

chronologically,

die nak jadi

jaga umah orang tua/mak aku -> cashier -> pembantu tukang masak (yg potong2 sayur tu coz die tau die xreti masak) -> keje KFC -> latest : keje pam minyak.


yes. adik aku 7 tahun.
=)

*ye, aku bangga ada adik camtuh....


eh, asal citer pasal adik aku ni instead of the bday lady?


ok lah. nak citer panjang2 pasal mak aku, jom ajak gi mcd ek..=)
leh citer lama2 sikit.



ok lah.
eh jap, sebelum tu, nak buh pic sikit :
*pic lama...-__-'''


oh mak, walaupun mak xpandai posing macam anak mak yang sorang ini,
mak tetap kusanjung, kusayang, kukasihi hingga akhir hayat ini..=)


p/s : pssst, kalu jumpe budak ni time korang kat stesen minyak, wat dont know je ek...=p





gigi die gongak tau! haha. rindu kau tamina!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...