Thursday, January 21, 2010

xpe2..boleh dikawal...;(

salam..salam..salam..

malam tadi, discovered satu masalah baru, sedih kot !
aku nye olympus retak dia punye skrin.....!!!!
waaa...manyak sedih........baru nak snap2 pic malam tadi tapi dah nak wat camne kan?
tapi, aku tak berapa nak marah sangat..sebab salah aku kot..
letak kamera tu dalam beg ngan segala2 bagai alat2 doraemon dalam beg tuh!
hmm..dah nasebbbb...

aku agak pelik gak coz aku agak dapat mengawal emosi aku..
tak macam sebelum2 nih...
adakah aku????
waa...aku dah matang ke..?? ( ehem2..sapa la tu ? )

ke kesan dari kelas pengurusan emosi?
tapi, aku jarang@tak pernah fokus pun..selalu aku berangan+feeling model jek dalam kelas tu..
hmm...???

maybe coz dalam tangan ngah banyak( banyak ke? ) duit kot...
alhamdulillah..tapi takkan nak diborosi segala duit itu?
tadak lah banyak mane pun ...

kan..kalau kita ada/banyak duit...rasa lapar pun jadi kenyang..
kalau kenyang..lagilah kan...

tapi kesedihan itu tetap ada ok !
haaa...nak tambah lagi cerita...

so, aku ngan kompiden nya yakin lah ada warranty setahun yang diura-urakan masa aku beli 6ogos 2009 yang lalu kannn..

aku call number yang kat resit tuh..
terpapar ( ayat novel ) invalid number...
wah ! aku ditipu kah ?!
so, aku berfikiran positif mengatakan bahawa cop kedai itu telah salah ukir kot...
dats why tertinggal satu huruf ..( kalau 03, ada 8 nombor kan kat belakang die ? )

so..aku diam..tenang...huh?!
nape aku tak marah2 nih???
aku agak pelik gak coz aku agak dapat mengawal emosi aku..
tak macam sebelum2 nih...
adakah aku????
waa...aku dah matang ke..?? ( ehem2..sapa la tu ? )

ke kesan dari kelas pengurusan emosi?
tapi, aku jarang@tak pernah fokus pun..selalu aku berangan+feeling model jek dalam kelas tu..
hmm...???

maybe coz dalam tangan ngah banyak( banyak ke? ) duit kot...
alhamdulillah..tapi takkan nak diborosi segala duit itu?
tadak lah banyak mane pun ...

kan..kalau kita ada/banyak duit...rasa lapar pun jadi kenyang..
kalau kenyang..lagilah kan...

entah lah...takpe lah...
then nak citer, malam tadi pegi tengok ikon varsiti itu....
balik dekat kul 11 lebih? ( ok lah kan ? )
kawan se-kos kami, nadia was one op d contestants..
ala2 macam pesona nona gak ek..
enteprem diri+tunjukkan bakat+jawab soklan spontan+blaa..blaa..blaaa..

n juaranya bukanlah nadia..
si rozek suka di tag itu yang juaranye..ntah ape best..
dia perform sajak..ke syair..?? ntah..nak kata sajak..macam syair..n vice versa lah !
naseb bek die senior kelab penyayang..so, hepi lah gak untuk beliau...

tak kisah lah sapa2 menang2 pun.
aku pegi beli mp4=rm90..solehah pun..
tadak jenama pun..ah janji boleh gunaa......


k laah..tadak mood nak meriah2kan entri ini..
saksikan lah pulak pic malam tadi...
( thanx yoshee ! )

inilah nadia..ratu kebaya kg pinang berbatang2 ini
( nama kg itu adalah tipu ! )



time tggu bas...adoi !!!dekat setengah jam berposing..
( pic kat yoshee lagi )




nampak plastik ijau tu? haa..itu bukan aku punya hadiah...
azni punyer..sebab tu dia yang pegang...( lucky draw )



yang beg biru itu baruuu bukan aku punye gak...
itu saguhati for nadia n lucky draw solehah gak..
( aku tak lucky malam itu ! )




kain rentang die hazab kan..??? isk3..ok lah tuh !
pentas pun cam ape tah...??? isk3..ok lah tuh !





k lah..sekian dulu.. c yaa..


love, jefri




p/s : pergi ngan akim.....then azhar ada nyusul pas2..
at the end..tggal aku jek sorang ppuan dalam kalangan laki2 itu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...