Monday, January 4, 2010

moral=pengajaran=komsas?

salam..salam..salam..

this time i will just make this update become shorter coz i need to rush..
there are so many things need to be done..! urgent !

ok..i;m just wanna tell that..
i 've checked my SPKG ( SISTEM PENILAIAN KEMAHIRAN GENERIK ) last night and the result was so bad...

i dont know why
and what i want to know now is who are the one that gave me that rubbish grades!
i scored 2.30
( maybe that is the lowest among my classmates
n hopefully it is not the lowest in this college )

what is more that burning me up is my grade for KEMAHIRAN MORAL, ETIKA N PROFESIONALISMA is E....

WAH ! wtfish !
E is fail ok!
i dont think that i am that so-not-moral...
if people, take employer as example, looking my E at that moral, etika those stupid things n find out that i am fail in that kemahiran...so how..???
will i be considered ? still ? with my cgpa that huu haa huu haa..
waa....my tears can run fast now..very fast....



dah..!! xmau speaking...!
saja jek nak membebel2 dlm BI..nanti kalau dalam BM terkeluar semua jenis kemaluan semua jantina n sifat2 mazmumah then my dosa pun menggunung lah...


tapi kan..sedih tau..korang ( selain ukm ) ade gune tak sistem ni ?

( jwb dlm hati k, kalau ada, angkat tgn, kalau takde pejam mata , ok ? )

salah satu kepentingan SPKG ni nak stay kolej for the next year..hmm..dpt x?
harap2 sem2 ini dpt membawa moral,etika n ape2 je la tuh lagi bagus grednya..
kalian doakan yuk ! amin....

tapi kan..hmmm..nanti lah update..busy nih ..( pura2 )




p/s : err..boleh wat rayuan semakan semula ke....cne tuh?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...