Monday, January 11, 2010

inilah kemajuan negara..!!!

salam..salam..salam...

ok..entri kali ini akan berbaur emosi yang agak kuat..so..kalau korang terbau apa2 time ngah syok baca blog aku ni, jangan plak nak tegor2..( orang tua2/org2 tua kata xbaek punyee...)


ok..
1stly, aku nak membebel pasal rangkaian tanpa wayar or dalam dialek orang pahang, koi panggey wireless...
wah3...main2 skang ek..tau tak! penat taw nak tunggu internet connect ( sila pronounce elok2 bagi mengelak kelucahan ! )...
semalam..dekat seharian aku tak dapat on9...




mcm nak mati tunggu...last2 dah ada..slow la plak..
pastu, jap ada..jap takde..hang ingat hang chipsmore kah..????
p/s : semoga aku mati dlm keadaan beriman..amin...



kalau la nak kata memang nak kenakan aku sorang tak dapat connect ( sila pronounce elok2 bagi mengelak kelucahan ! )...sbb spkg aku 2.3 and so bla..blaa..blaaa...takde moral..so bla..bla..blaa..moral aku E...so blaa..blaa..blaa...


takpe ! aku reda ! coz aku kan spkg aku 2.3 and so bla..blaa..blaaa...takde moral..so bla..bla..blaa..moral aku E...so blaa..blaa..blaa... ( dgr kata spkg itu technical problem..ada harapan nih ! )...

tapi, pe cer ngan bdk2 lain2 yang bermuka buku/berbuku muka..????



zuckerberg? ( betoi eja ??? )
isk3...duit berkepok2
p/s : die ni yahudi kan coz ada BERG kat blakang nama die..


yang perlu memberi makan ikan di fb, menuai hasil tanaman, menghias cafe mereka dan paling penting untuk post status di fb mengenai AJL24 yang berlangsung malam tadi yang dimenangi lagu pergi yang mendapat kritikan ramai di forum cari yang mengatakan kemenangan aizat adalah bias untuk tribute yasmin ahmad ! huh !
dah berhenti membebel !



pape pun..aku tak kesah pun sape menang coz sume aku suke except 4 black n tomok...
p/s : susunan muzik situasi best !



ok..skang, tgk dari sudut negatif plak, mcm mana dengan budak2 mikrob,zoo,biotech,psiko,law,n especially forensic nak cari maklumat kalau2 mereka ada research yang perlu disiapkan sedangkan mereka tak bley search di google...ayoo!!!

ok..kalau pengguna tak dapat surf google or yahoo utk layan youtube/redtube? or fb...
advertiser akan menarik balik tajaan mereka lalu bagaimana nak terus membedil palestin..
isk3...



so how..???
cepat2 bakar farmville korang tuh..!!!

p/s : aku xlayan game2 kat fb 2 langsung !



2ndly...
line celcom manyak mengong ini hari..xtau la kalau punca nya aku guna fon zaman batu kan..
tapi..itu diskriminasi namanya !



ahh..aku dah tak koser ( kuasa ) nak layan clcm..
mxs n dg pun taknak layan apatah lagi umobile..
nak hantar msj guna asap jek !
p/s : seb baek upax murah sikit dari xpax...


ok..banyak kejadian tergendala disebabkan ini.


satu) time kelas pengurusan emosi tadi ada kuiz..
me n classmate nak bertukar2 jawapan dengan cara sms bagi memberi jawapan yang tepat supaya lecturer bangga ada anak muridnya dapat jawapan yang tepat !
tapi__( fill in d blank )___.


dua) maghrib tadi nak call mak n family..tapi haram tak dapat..macam mana nak dapat berkat untuk besok ???? asyik2 network busy ! huh !


tiga ) nak call mber nak story hot punyee tapi ____( fill in d blank )______.



ok..takpe2...skang aku ngah wat yoga ( halal punya ) untuk tenang...




k lah... c yaa


love,
jefri





p/s : skang tengah download jetman kat youtube....hohoho...nasib baik tenet dah ok sikit...

p/s lagi : mohon ampun dan maaf bagi yang terasa ! segala kesilapan tutur kata dan budi bahasa adalah sangat dikesali !

3 comments:

Azam Shah said...

urmm
wifi kat sini pon macam harram..
facebook tu memg yahudi punya..tapi.hampir semua org ada fb..nak wat camner ek.. :)
peace~

Jefri said...

oo..masalah sejagat gak ek wifi nih...jom ramai2 ngadu kat pm..kata rakyat didahulukan..

p/s : ko ade fb x?

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have were times of hardship when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never thought that there weren't any need in large starting capital.
Nowadays, I feel good, I begin take up real money.
It's all about how to choose a proper companion who utilizes your funds in a right way - that is incorporate it in real deals, and shares the income with me.

You may ask, if there are such firms? I'm obliged to answer the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
[url=http://theblogmoney.com] Online investment blog[/url]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...