Friday, August 5, 2011

sibuk sibuk sibuk

Salam....salam...salam...

  1. Busy..Busy..Busy...Nak korek hidung pun tak sempat. Makan apetah lagi. Eh, puasa ye dak?
  2. Esok nak pergi Port Dickson. Takde makna nak melancong time bulan pose cenggini. Nanti terliur tengok buah kelapa kat tepi laut...Esok mau hantar abang masuk polisi pak!
  3. Baju raya nak beli online. Skang tengah tunggu reply pasal stok, warna dan saiz. Semoga berhasil!
  4. Penat. Air liur kering. Dahaga. Haus.....Nak minum air sejuk-sejuk yang membasahi tekak ini. 
  5. Eh, tau tak kat Dubai suhu depa dah dekat 52 darjah celcius manakala kita baru cuma 32 darjah celcius. Do your Math please....
  6. Warga Somalia dah setahun tak makan. Kita baru 5 hari nak pergi sebulan 30 hari jek maksimum....
  7. Bertabahlah....
  8. Akhir kata, kalau yang wajib pun tak buat, tarawih takyah la pergi...eh, jangan! Tengok tu tanda seru.
  9. Amalkanlah amalan yang wajib dan sunat kerana bulan ini ganjarannya sangat best berlipat kali ganda tak macam Astro yang suka naik bil memahal ngan celcom yang suka makan kredit.
eh, tengok air lopak ni macam teh susu pun ada.....




love,
jefri


p/s : nantikan kemunculan blog ini sebagai blog resepi..huahuahuahuaaaaaa...aku beli oben (baca : oven) guna duit sendiri...ko ada? *matila riak, ampun..ampun..*

4 comments:

Azham Vosovic said...

Hahaha, teh susu? sedap tu....

Jefri said...

sedap kalau buh ais.....;)

IQBAL ZARIN said...

oBEN a*****i. HAHAHAHA

Jefri said...

carot ye..xbek tau bulan2 puasa2 nih.. memula tak paham, pas 2saat (literally) pikir baru paham apa tu oBEN a****i...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...