Wednesday, June 1, 2011

Pening. eh, Penang.....

Salam...salam...salam...

Tadi pegi hantar proppopopoposal kat JPPel tapi ditolak.
Bukan ditolak sebab kertas keje lemah k! Kertas keje aku kuat, tegang dan tahan lama k!Eh?

Sebabnya, skang ni fakulti aku yang nuuuuuuuuuun di kampus kl kat tetengah chow kit tuh sedangkan aku kat kampus Bangi sebab aku Forensik kena belajar Kimia yang sangat nangis dan sendu kalau tengok result dah ubah sistem. Maksudnya kalau budak FSKB (fakulti aku, sila gugel kalu nak tau) nak buat program, kena dapatkan kelulusan timbalan dekan akademik, supaya mereka dapat memantau perlaksanaan program supaya tidak mengganggu perkuliahan supaya pelajar FSKB dapat menjaga keputusan peperiksaan supaya negara aman dan damai...arghhhhhhhhhhhhhh

Takkan lah aku nak menapak ke kl tuh untuk dapatkan cop dan tanda tangan mereka. Memang la Bangi-KL tuh dekat je.... kepala otak hang. Sekian.


Eh, lupa nak gtau pasal program yang akan dibuat tuh..
*maafkan saya kerana alpa, sambil betulkan selendang*

Aku nak buat program lawatan ilmiah ke IPD Penang dan Program Interaksi Forensik di sekitar Penang.
*off record : sebenarnya nak jalan-jalan jek..muahaha. Program takde sangat. (matila kalu admin baca)

Ada sebab ye aku nak buat program kat Penang

  1. Sebab aku ni YDP Kelab Sains Forensik! *kembang kempis tahan nafas* Eh, ni sebab ke?
  2. Aku nak program yang havoc, grand, vogue, bombastik, mega,takabbur dan penuh keriakan....*masyaAllah...istigfar..istigfar...
  3. Sebab masa aku form 2 aku pernah pegi Penang ikut rombongan Cik Kiah skolah aku. Kitorang stayed kat USM and this time also we will stay there..lets go lets go chopping..*tibe rosalinda welkam to melesia enteprem* And from that moment, i fell in love with Penang. Boleh alasan?
  4. Nak jeruk pala dan salak

Dan semestinya kalau objektif nih yang aku tulis kat kertas keje, kompem ditolak.

Eh, sebenarnya nak citer pasal download filem dan sebagainya tapi terpesong ke situ pulak ye.
Ok lah. Len kali.


Sekian dulu..c yaa

love,
jefri


p/s : aku yakin sangat yang korang yang ngah baca nih mana penah pegi Penang...*statement mintak pelempang bertalu-talu*

2 comments:

Unknown said...

dekat penang je ke ada jeruk pala n salak?? hahah

Jefri said...

hehe.situ tempat oriii...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...