Monday, May 30, 2011

musang berapi (firefox) aku terpadam.takupdateblog. so?tadesapekesahnye.(gituh tajuk)

Salam...salam...salam...

Sebenarnya bukan sengaja aku nak abaikan blog ini,
untuk makluman semua, aku lagi suka guna mozilla forefox berbanding yang lain.

Kelebihan Mozilla?

  1. Add-ons dia banyak and menarik (sila google sendiri kalau nak tahu)
  2. Senang nak access. Tak selalu crash macam chrome.
  3. Saiz dia medium. Skrin lebar macam chrome tak syok lah bila gerakkan cursor rasa macam it takes years to close the tabs
  4. Disebabkan dah lama guna, banyak sites and blogs yang aku suka hendap dibookmark di mozilla. Kalau browse guna IE atau chrome, tak ingat url dah tak dapat mengendap..
  5. IDM paling optimum penggunaanya di mozilla berbanding chrome
  6. Dan sebagainya (yang bermaksud aku dah tak tahu dah)


Jadi, sejak seminggu ni, nak masuk blogspot guna mozilla tak boleh up until i realized that chrome does.
And i just dont want to know why....lantaklah konspirasi ke hape...
So, aku ngah guna chrome lah ni.

Ekceli...ada banyak benda nak share..ada banyak resepi nak bagi (ngantuk!) ada banyak cerita nak diceritakan tapi tunggu..tungguuuuuuu...tunggggguuuuuuuu...


Sekian dulu siri janji aku update ini.

Mengakhiri entri ini, mari aku sajikan korang dengan video yang i-wanna-have-kid-too




love,
jefri


p/s : chrome memang browser terpantas tapi kalau internet slow pun tarak guna lah...eh, again, kalau nak download browser, sila singgah di filehippo dan godek-godek sendiri k.!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...