Monday, December 20, 2010

ok.hmm..ok..so?

salam..salam..salam...

ok, hari ni, saya dr -yang-perasan-dr-tapi subjek kedoktoran pun dapat C ngan B- Jefri ingin berkongsi simptom...ye, nama dr memang panjang camtuh..usah gelisah.. balik pada asal, mari kita...ehem.

*nada iklan tv jual produk hampeh yang ada unsur-unsur MLM.. :

ADAKAH ANDA :
  1. Pandang dinding pastu rasa dinding tuh pandang anda balik?
  2. Dengar mp3 guna windows media player pastuh dengar lagu yang sama berulang kali, saya bagi contoh, lagu kau tetap dalam anganku, azie?
  3. Makan tapi rasa tak kenyang tapi rasa macam dah baca doa makan?
  4. Nak tidur awal tapi tak tidur awal akhirnya tidur lewat yang menyebabkan anda rasa mengantuk untuk bangun awal esoknya tapi kena gak bangun awal sebab esok adalah minggu pertama persekolahan/perkuliahan iaitu waktu paling maksimum semangat membara untuk study kerana result yang diterima sebelum ini adalah tidak gay, tidak okay?*memetik kata-kata azwan ismail,"saya gay, saya okay!" gitu..


Baiklah, banyak lagi simptom lain seperti...fikirkan sendiri...
Maka, anda mengalami disorder yang dinamakan buziningitis prasanacarcinoma
ataupun jua digelar perasan sibuk!


................



down!



............



iya..iye..yek..ye...ya..yes..i know. tahu. tau dah. taw. taw lew jew napew..tAw lEw jEW napEW..hUk3..
pelik tak? even tadi kelas satu lecturer pun tak datang, still rasa cam busy jek. haiz..
*padahal baru 1st day 1st week sem bukak.


ok lah. takpelah.
mari tengok pic. lama dah tak buh pic kan...



1. Jiran sebelah bagi brownies...woof..woof...suke...! thanx a lot bebeh! eh, mari dari indonesia nih..
*ehem, beliau warga halal okay (kerakyatan)



Bagi yang menganggap dapur itu tempat persinggahan R&R di rumah apatah lagi dapur seringkali dibina berhampiran toilet menyebabkan dapur menjadi R&R terbaik, saya nak gitau yang kaler putih tu bukan hampas kelapa k. itulah coklat urai yang jenis kaler putih. eh, nak kaler pink pun boleh, guna lah kaler buncho..kan??? sila jangan sempitkan minda..





 2. eh, lupa nak cakap i kat ukm.so, kena feeling city man lah..~
sebelum cuti hari tuh, barang semua simpan stor waima pakaian...stor baru bukak tadi... lihatlah...




Sangat obvious stor dah bukak kan? haish...nape la excited sangat sampai nak sepahkan barang camtuh. eh stor tu depan bilik i jek. eh,  balik-balik terus tengok camtu keadaanya..nak salahkan cleaner takleh, depa tak keje lagi today, mari salahkan cuaca!

Marah sebab sepah sampai susah nak cari barang? eh, takde ah? suka jek. tak marah la baldi i yang sah-sah tulis nama i hilang, kasut crocs (walaupun tak ori tapi tetap nampak ori kerana diri ini begitu berharga, oh!) tinggal sebelah, hanger bertaburan nak kena kutip, kotak-kotak i koyak pecah sampai berterabur kertas-kertas and buku rujukan dalam tuh..eh, MANA ADA MARAH LA SYIAL, LAHANATS FUKIMAWATI!!!!!!!
eh, maaf...wati tu kawan saya....


3. tengok lah bilik saya yang malas nak dikemas. ada bibik baca blog i x? amal jariah bik???? 
come..come..







..sekian dulu..c yaa...

love,
jefri




p/s : eh, saya tak suka mencarot tau, keadaan yang memaksa, tadi dalam bas time balik dari shopping barang dapur di kajang, saya mencarot dengan banyak gak semasa berbual dengan kawan mahupun seorang diri, terbutang mata dak pempuan yang duk depan i tadi..sori la..i tak sengaja..keadaan yang memaksa..salahkan keadaan la....boleh? ok..tq...*siapa nak wat saya menantu, sila..sila..sila...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...