Tuesday, August 3, 2010

keterpahangan bersidangan..











salam..salam..salam...


wah..entri dimulakan dengan pics saya di sebuah dorm nampaknya.

ok, mari kita kaji itu pic.

pink.
bekas surau.
katil dua tingkat.

ya. itu adalah kediaman saya selama 3hari 2malam di UPM
sempena program MAMPAN aka anak pahang punye komperens seluruh malaysia.

pengurusan UPM untuk MAMPAN ini sangatlah tidak dipuji dan ingin sekali dikeji.
tapi takpe..takpe..
oleh itu,
sila pergi kursus atau apa-apa untuk penambahbaikan ok.


overall. makan sedap. sebab percuma gak kot.
dapat elaun rm30. ok lah. duit parent aku gak yang bayar tol/caj/watebe

ok stop. saya sangat malas nak membebel.
saksikanlah secebis pics.
saya sangat tidak ada mood nak bergambar di sini.
ok.








sekian dulu..c yaa..



love,
jefri




p/s : saya sangat sedih melihat blog saya yang dah lama tak dibelai dan dimanja.
saya sangat perasan sibuk sekarang.
harap awak faham.
lain kali yek incik blog ku cayang....^^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...