Friday, August 6, 2010

hepi Aniverseri!!!

salam...salam..salam...

ehem..ehem...
__
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v


yeay..hari ini genap blog saya setahun.



oleh itu, saya nak mintak maaf selama saya membebel kat blog ni,


ada tersalah kata,
tercarut yang sengaja,
termaki yang memang pun nak maki,
terlaser sampai kena kanser,
terlucah yang menaikkan syahwat,
ter apa2 ter lah ek!


personally, saya nak mintak maaf kat incik blog ini kerana sejak dua menjak tiga dan empat menjak ini saya semakin sibuk.

maka...


saya sangat sedih.
saya sangat bingung.
saya sangat tension.
saya sangat sexy. oh!


kepada incik blog,

saya nak mengadu ni.
saya kehilangan pencil case saya.
ape la saya ni kan. besar gedabax cam tu pun leh ilang.

saya sangat sedih.
saya sangat bingung.
saya sangat tension.
saya sangat sexy. oh!


hmm..saya suspect 5tempat yang mungkin saya tinggalkan benda itu.
tapi, isnin nanti baru saya pergi csi kat tiap-tiap tempat itu.

hmm..incik blog tolong doakan saya ketemu dengannya.


ok.lupakan itu ya. hari ini kan hari jadi incik blog.
kita hepi-hepi je ek.


*sambil menongkat dagu, merenung ke luar jendela...

ingat lagi time pertama tulis blog. haha.
sangat kelakar.

godek-godek sendiri. maka lahirlah incik blog.
pastuh gigih saya mesej kengkawan,
memberitahu kelahiran incik blog.


pastuh, saya rajin update, sehari mesti sekali atau lebih.
pastuh, dah makin kurang. hais.


gaya penulisan saya pun lain.


awal-awal dulu, asyik membebel jek.
semua benda ditulisnya.

pastuh, lepas blogwalking,

ada gak terpengaruh ngan gaya penulisan dan cara penyampaian bloggers lain.

namun, tetap saya improvise untuk memberi 'sentuhan jefri'.

ada chatbox, data pengunjung, lagu, formspring, background yang macam-macam.
hmm.. macam-macam yang dah berlaku.


sekarang saya rasa saya sudah punya gaya penulisan yang tersendiri.
yeay us!


ok lah. cerita pasal history blog ini wat...

saya sangat sedih.
saya sangat bingung.
saya sangat tension.
saya sangat sexy. oh!


tapi memang giler nostalgik bila kenang time blogging dedulu.
*baru setahun ye pun!
**entri kali ni bukan sepenuhnya gaya jefri ek. (sila rujuk entri lelepas)


hmm.. k lah. sekian dulu..c yaa...



love,
jefri




p/s : entah bila lagi la nak update............


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...