Friday, August 20, 2010

entri ini ditaip dengan perasaan penat.



salam..salam..salam...


bersua kembali.
ehem..ehem..
saya sungguh penat tau. taktau nape.

tadi pukul seblas gi kampus kl.
ada amali.
pas jek kuar tol bangi,
maka.

oh.

tidak.

isk.


alala


adoi.


hmm



ok.



dah.



bus itu rusak.
enjin putih keluar kata beliau si driver.


pastuh, saya sangat tak paham apa kaitan kuarnya asap putih ngan bus itu terpaksa dihentikan perjalanannya dan menunggu technician dan driver baru.


nota : saya sangat jahil bab enjin. jangan gelakkan saya sebab anda pun lebih kurang.

for at least, tell me whats the effect of dat?

malas tol nak google.

ah, biar.


pastuh dalam 30min pastuh, datang bus baru yang lebih biru.(dari segi warna)

kami sampai dalam 12.43pm.


lalu pergi ke masjid untuk solat jumaat.


saya berasa sangat asing di situ.
iya lah. pertama kali. (iyeww struktur ayat ko jepree!)

sedang saya duduk beriktikaf,
sambil mendengar khutbah-yang saya ingat khutbah-tapi ceramah jek rupanya-maka saya sangat terkejut-bila-pastuh ada khutbah lagi-so-saya reda jek.

terdengarlah deringan telefon bimbit.
persoalannya, saya lebih suka silent di masjid/surau.
vibrate pun kengkadang. tapi beliau?

pastuh, beliau cakap lantang sungguh. haish.

pastuh, kat belakang saf pun sama gak.
so, malas nak ulas sebab benda ni dah jadi tabiat. bad one.

ok.
kenapa la gaya penulisan saya menjadi semakin teruk ni???

benci la.


ni la kalau update blog dalam keadaan yang tak fully ikhlas.

baiklah. berbalik kepada kampus kl.
saya ada amali subjek instrumentasi forensik.
*amali ini adalah pada tiap-tiap jumaat. tensen kan?!

saya mendapati bahawa saya tak fully suka sangat subjek ni.


saya tak suka ah alat-alat dia.
tak suka handle alat.


oo..
cakap pasal forensik,
hari semalam, saya pegi kelas kat ktams.
pastuh, terserempak ngan seekor burung yang dah posing mati.

saya mendekati. dan ya. sah, mati.

menurut saksi, mangsa berlanggar dengan kipas siling.

moralnya, memandu la dengan berhemah.
anda tak mampu mengubahnya kalau dah ajal.

pastuh, saya semadikan arwah burung itu dalam tong sampah
dengan dilipat kertaS A4 putih.


pembaris untuk anti mortem bukan camni ek.
sekadar hiasan ok.haha.



maka, saya ingin berehat dahulu. esok saya ada latihan memandu kereta-yang sepatutnya saya siap 4bulan lepas-sebab saya selalu perasan sibuk-tapi saya berjaya gak-dapatkan masa-walau terpaksa berkorban kelas-tapi saya suka-so-doakan jek lah.


hmm.. k lah. sekian dulu. c yaa


love,
jefri



p/s : eh, minggu depan 27 0g0s 2010 adalah cuti nuzul quran....so, takde amali untuk jumaat depan....for a week at least. yeay!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...