Sunday, May 30, 2010

mari mencari duit???

Part 1

salam..salam..salam..


haishh..berhabok-habok umah aku ni..
jap ek, nak sapu sikit mana-mana yang berkenaan...

........

selepas seketika...


.......


ok..
mathematically, aku dah 15 hari duk umah,
melayuly, aku dah 14hari duk umah..


jadi, entri ini akan berkisar mengenai perjalanan karier aku
sebagai seorang penduduk di rumah..


no...no..no..
awas bagi mulut-mulut longkang/jba/parit sonto/terusan or wat eber

saya bukan penganggur tegar ek..
itu point pertama yang kalian harus pegang dalam minda dan hati, ok!

pesli, aku tolong meniaga buah-buahan kat kedai paknjang aku..
dont worry..kedai nih bukan sebarangan kedai..
cuma takde penghawa dingin/pendingin hawa jek..

seronok wei tengok gelagat macam-macam pembeli..

haish..takut jadi dosa plak kalu aku tulis kat sini..

sekenli, aku wat tuisyen ya alls..
xmenentu hari nya, tapi ada la habuan nye...=)


untuk mengakhiri entri yang bosan ini..

aku nak berpesan..
sila isi masa lapang anda dengan aktiviti yang bermanfaat..
dan,
kalau nak beli tembikai/aneka pisang/ubi kayu/kelapa
dan sebagainya..sila lah datang ke kedai aku niaga

kat umah jeni @ masuk simpang 4 ke chemomoi, dpn pjbt felda
*matila statement blogshop

dan, sesape yang ade masalah dalam pembelajaran,
xkira lah dari tahap tadika ke matrikulasi..
boleh hubungi saya di shoutbox blog ini,
permohonan melalui online..woha!

errr..saya tak ajar fizik ek..saya benci walaupun saya reti!
err fizik tu ape?

so, kalau anda ada kawan/sedara/jiran/musuh/mak/bapak/mertua/menantu
atau anda sendiri yang ada problem dalam pembelajaran,
sila study dulu..
then kalau dah tak reti tahap dewa baru kam tu mi ok!


hmm.. k lah, sekian dulu..c yaa

love,
jefri


p/s : just another 'janji-hupdate-blog' entri..=p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...