Sunday, May 2, 2010

bilik baru ..'yeay' !!!!!

salam...salam..salam...


humanghai..penat nyer punggah barang..
4kali tau tak? dari bilik ke flatlet..
kemain lagik barang-barang aku punyer lah banyak rupanya...



dapat bilik nih, best gak coz dapat tinggal sorang-sorang..
privasi lah sangat..

alamak wei..macam-macam nak citer tapi..

tapi...aku sudah mula perasan sibuk.....sori!

nanti aku dah mula reda kesibukan, aku merapu, membebel kat sini lagik eh..
tak kisah la orang suka ke tak..
yang fenting...pemenat-pemenat i tetap gigih berdiri toguh di depan skrin,
menatap blog gue...muehehehe...
(korang yang wat blog ini 'hidup' actually..uhuk3..emo jap..ok..dah legaaa..errkkk)

untuk mengakhiri entri kali ini..
saksikan transisi bilik yang kudiami ek..=/




bilik sebelum nih..
(snapped time nak kuar pagi tadi..huuu)











almari untuk bilik baru aku till cuti nih..
oh, dua minggu lagi aku nak dok tentang benda nih tiap kali nak lelap mata..
bahagian lain,tak payah lah...~





hmm.. k lah..sekian dulu..c yaa


love,
jefri




p/s : tadi ada dengar bunyik cit..cit..cit..suspek : tikus ! aiyoooo!

2 comments:

pinky roses said...

ya Allah jefri..horror gler almari bilik ko..pintu xde ker?? sehorror horror bilik aku, ade gak pintu almari..

Jefri said...

sangat-sangat horror.. i like..rasa cam dlm filem antu korea jek..(cam gamps actually!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...