Saturday, June 12, 2010

the-tahpepekejadah-entry...

salam...salam..salam...

haisz...nape ngan jepree nih???
lame benar tidak update!
ala-ala artis tak berdisiplin plak..haish..

maaflah kepada pembaca-pembaca tegar blog ini..

saya sangatlah busy ini cuti..

tapi saya seronok !

saya kan seorang salesboy (boy???) yang berjaya.
menjual pelbagai jenis buah (pelbagai bukan semua ek!)

semalam merupakan hari yang sangat taf

kena kopek (ayat ini mungkun lucah di sesetengah tempat) kelapa
beratus-ratus

sangat penat

see..cara saya menghapdate pun macam orang yang nak kena lempang lelaju

kelapa-kelapa tersebut adalah untuk tujuan penjualan..sekian

saya juga sudah pandai sisir dan peram pisang dengan penuh bergaya
profesional dan enthusiasisme....

ok..sebelum saya akhiri entri yang hampeh ini,
saya ingin menceritakan semula
perbualan saya dan adik saya yang 7tahun,saya 14tahun??

suatu petang, menonton drama kegemaran dunia,
kau dan aku di astro ria...

err..sebelum itu..

di dalam kelas adik aku ada sorang girl yang sindrome apetah?
poor her..pakai pampers pastu mata dia macam nampak kaler putih jek
(kuyu-kuyu lah tuh!)
her name is aliya sapiah

ok, sambung balik..

ada part aril ngorat aril tahpekejadah..

lantas adik aku berusara, lantang dan penuh kompiden

eh, aril tu abang aliya sapiah ke?

aku yang memang betul superb anti,benci,xsuke,mencik aril berkata

memang la tuh. ko xtau ke?isk3..


ok..sekian dulu..c yaa...


love,
jefri


p/s : eiyt, aku bukan penonton kau dan aku..citer tuh pun another drama sampah bagi aku
tah pape jek..

p/s2 : penat-penat, lenguh-lenguh..camne nak gi ronggengs???






2 comments:

aijah said...

post yang hampeh ni mampu bt aku tergelak. credits to you XD

Jefri said...

oh aijah..
thanx 4 the kredit..
(eh, asal kredit fon aku ni xbrubah pun! )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...