Tuesday, May 4, 2010

errkkkk..(bunyi sendawa kenyang)

salam...salam..salam...


pesli..nak mintak ampun bebanyak coz in the coming days,
i would be much perasan busy ok..

ko ado dalam 2minggu kena siapkan like 30assignments.????
kinda harsh lah untuk aku even satu pun aku yilek buat...

and..the best thing is aku layan movie jek......
(skang download movie lagi cepat coz tenet xramai gune..)

ok dah...

kesimpulannya,

word of yesterday : tiring plus exhausted !

word of today : kenyang!

mengakhiri entri yang tak seberapa ini,
mari sini saya tampilkan makanan-makanan yang saya lantak sepanjang ketidakhupdatean blog ini..













AMARAN : SEMUA PICS DICILOK DARIPADA TUAN GOOGLE..SEKIAN



hmm k lah xnak banyak cakap..sekian dulu.. c yaa



love,
jefri




p/s : makanan-makanan nih aku beli kat pasar malam dan sekitar ukm..sekian

2 comments:

Sr. Maryam Fatanah said...

nice food..
prot wa dah wat konsert s.jibeng ni weyh..tp takpe..tau fu faa ade disediakan utk ak mkn jp lg

Jefri said...

muehehe..=)
perot wa skang lagu syura plaks..
lapoo we...=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...