Saturday, May 1, 2010

ok..fine....(sihat?)

hujan turun dengan lebatnya di balik jendela itu...sedang perut ini mendendangkan lagu tingting (sila rujuk mp3 player di side bar sebelah kanan anda...malam ini malam terakhir-bermimpi di atas katil ini...-sedih kah? entahhhhh............


salam.salam..salam....

oh,oh dan oh..sedih nyerr...

orang letak barang dalam stor,
aku letak barang dalam stor,

orang mandi, siap-siap,
aku mandi, siap-siap,

orang tunggu, naik bas pegi balik kampung,
aku tunggu, naik bas pegi kajang...


*nota : semalam aku pegi kajang nak beli barang2 untuk meneruskan kelangsungan hidup selama 2minggu lagi...oh, 16mei..kenapa kau bukan besok?

ok..fine..takpelah..aku kat sini ada gak hikmah boleh muhasabah diri tatkala malam-malam sunyi ngan aku boleh tahan lapar-oh,kuruslah aku pasnie...tidakkk!!!

ok..fine..takpelah..korang yang kat sana-kat umah memasing boleh lah teros berpoya-poya tatkala dikelilingi segala makanan n minuman n keTVan..-malam ni af konsert7,hampeh tak dapat tengok..-err...

ok...fine....


eh, jap..sebelum itu..mintak maaf lah bebanyak sebab saya tidak menghupdate blog yang sangat famous seantero ukm dan ipt2 yang lain-lainnya, dari perlis sampai lah ke sabah dan kadang-kadang di new zealand yang menggunakan google translator-sebab itulah saya tulis penuh camni-oh, perasan!

banyak mende berlaku wei dalam ketigaan ketiadaan saya kehupdatean blog kesukaan ramai, lemak berkrim penuh sensational ini....


ok..fine..tiqah takmau upload lagik pics aku berjimba-jimbaan dan berpoyo-poyoan di mines..
so, takde citer pasal itu ok...


ok..fine..warga kajang berkelakuan baik semalam..so, takde ape yang nak aku kondem pasal diorang-tapi kalau aku terperasan/teringat..nanti aku tulis semula


ok..fine..bilik aku skang dah takde langsir-kena pulangkan..matahari memang menyihatkan..
dah, tak baik nak kondem anugerah alam..so, takde benda nak ngomel di sini yek


ok..fine..cafe dah tutop samapi 6hb mei..apa diorang ingat diorang hebat lah kalau tutop, aku akan lebih menghargai lah yek..selagi aku tak pengsan atau pura-pura pengsan..norway bebeh!
so, takde benda pasal cafe nak dibebelkan kat sini pasal cafe




ok.entri ini berakhir dengan ucapan selamat pulang bercuti selamat hari raya..maaf zahir dan batin...makan ketupat lemang tuh jangan lupa kami yang di perantauan ini...-eh?

selamat hari pekerja juga kepada semua manusia yang bekerja-student jangan nak nyibuk..korang keje makan,minum,tido,berak,fb,study lat minute jek-oh,aku terasa!

dah...dah..dah....minda ngah bersawang nih..selamat lah untuk korang semua!


k lah sekian dulu, c yaa...


love,
jefri



p/s : short sem start isnin..esok nak makan apa..?????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...