Sunday, May 23, 2010

di bulatan dilemma...

janganlah engkau..menghancurkan segala..
setelah lama..kita bina hampir bersama..
usah biarkan..cinta kita yang suci...
dilambung ombak..karam sing walia... lalala...



salam..salam..salam....


oh, lagu jiwang dan termenung jauh berjam-jam menjadi pilihanku
yang malas membaca alquran atau istikharah..
oh, jefri....


ok..merujuk kepada tajuk entri..
dilemma (bagi yang tak tau-dah tau boleh skip perenggan ni...sekian)

bermaksud pilihan yang perlu dibuat, yang terbaik aku kira dalam banyak-banyak choices..

*definisi sendiri.rujuk kamus dewan edisi x untuk lebih kemelayuan sejati

x=real numbers

pesli uolss...

mathematically, aku dah 8hari duk umah..
melayuly, aku dah seminggu duk umah..

alhamdulillah, berkat keterperasanan busy aku buat proposal yang tah pape jek telah menyelamatkan aku daripada terbeban dengan kerja-kerja rumah yang sebenarnya aku boleh buat dengan sekelip mata jek - bau riak di situ ya!

dilemma nya : duk rumah atau pulang ukm? ah, yang ni korang tak yah pikir, aku jek pikir..
setelah berfikir dalam 2saat yang lepas, aku pilih duk rumah..~



saykenli uolss..

duit jpa ada lagi beberapa k...muehehehe
so, nak bayar balik ptptn ke nak jimbaz???
jimba=sopink secara gila

terlintas gak nak beli moto..=p

k.i.v dulu ek ...


tertli..masalah ni xbesar sangat..
saja nak memanjangkan entri nih..

sebelah umah aku bela anjing
*owner dia malay,islam..sila jgn terkejut (mazhab hanafi maybe?)

kalau anjing tuh terlepas,
mesti beliau(anjing itu) dogwalk kat umah aku

pastuh gonggong selipar aku..
???
mesti selipar aku..selipar lenlain tak plak.
feliks..ke kaki aku bau sup tulang???

ah..lantak..



tetra/fourthly/and many, many more..
ada banyak lagik benda-benda yang remeh berlaku..

tapi, bila dah acapkali terjadi,
hal ini seakan menjadi perkara yang serius


oleh itu,
saya ingin mengakhiri entri ini sebelum apa-apa yang tak diingini terjadi


sekian dulu, c yaa..



love,
jefri



p/s : hanyalah tuhan saja, bisa menentukan semua, kesabaran daku menantimu..oooo
kutetap memaafkan dan berdoa kau kembali, sebelum diri melangkah pergi..

*pape jek lah jepree oiii..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...