Tuesday, April 20, 2010

kejap, nak menyeling (kata dasar=selingan)




berkata seseorang,
"ciss..cel*k* ko...entri myspace ko tuh cam cibai..penuh fakta/fatwa palsu!"


aku membalas dengan gaya white queen, alice...
"cel*k* ko gak! sesedap panggil aku celaka..pebende yang salah wei..??"


berkata seseorang,
"macam g*mp*** nak maki aku balik syial..bnda nih..(sambil buat2 tuding jari), myspace bukan network social ko yang pertama...it was kampungchat la ngek.."



aku membalas dengan gaya white queen, alice..
"****, isk camne boleh tertinggal nih..ah lain kali lah aku citer pasal kampungchat.."



berkata seseorang,
"oit, jangan lupe tulis pasal 'aktiviti' ko tuh..'barang baik' tak elok simpan"


aku membalas dengan gaya white queen, alice..
"syadap u syialan..!!!"


~perbualan diteruskan dengan lebih ganas dan mencangkupi segala organ manusia dan diselitkan nama-nama binatang sebagai asas pembelajaran biologi (cam cibai)...


p/s : 'kami' memang biasa bergaul macam nih coz kami budaksuci plus sama dalam semua..
ngeee...(pose kiut....^_~)
blueeekkkk....!!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...