Saturday, September 4, 2010

vengang? bengang lah ngang oi.the-tah-pape-entri


Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku
Aku fikir kau tak searus
Lebih baik ku beralih
Biarkan diriku terus bersendiri



oh, lirik lagu itu takde kaitan ngan VENGANG pun sebebnarnya kan?
sesungguhnya the lyricist xtau makna sebenar vengang.
dont u?


ehem..ehem..ehem...


salam..salam..salam..


hari ini, saya bangun awal sikit daripada cuti biasa.
nak pergi kampus kl, kul sebelas dah kena tunggu bas.

oh, ya. this session, i am the new class rep.

so, segala hal-hal kekelasan adalah di bawah amanah saya.
ok, uruskan bas is one of them.

haiyoo, yang bengangnya,
dah lama tunggu (3minit jek pun)

pastuh call driver, leh cakap dia kat dectar.
memang kalau aku tak col, tak datang lah.

nota : dectar-kolej saya = 350meter.hmm.ntah la.dtg ukur sendirik ek.


ok. tapi itu tidak lah vengang sangat.

sesampainya saya di kampus kl.
oh, saya merayau-rayau dulu sementara menunggu waktu ke masjid.

meriah gak ek chow kit ngan sambutan raya.

pastuh, apa yang vengangnya?
takde apa.......

ok teruskan.

pastuh, saya pergi solat jumaat.
di masjid.


ok.


tensen tau solat kat satu sudut yang sempit dan tidak selesa.
saya dah la kerengga.

menciks.

eh jap. kat longkang kampus kl tadi kan, saya nampak ikan tilapia..
longkang dia jernih sikit jek dari sungai klang.


isk3.


ok. sambung balik pasal vengang.


ehmm..vengang pasal ape jek.

takde ape lah.


eh, jap.

tadi time otw balik dari kl ke bangi,
jalan raya sangat penuh dengan kaya dan jem nenas.

pastuh sebagai pemandu baru,
saya sangat terpegun melihat cara pemanduan orang kl.
orang kl ke dorang? ntah.

pastuh, saya turun dari bas.
saya terhantuk tv bas itu.
nota :saya naik bas kecik yang macam coaster itu.

pastuh, apa yang vengangnya?

haa..tm nih.
cakap nak pasang streamyx kat umah i this friday, paling lambat.

menciks tau.


ok lah.

sekarang saya nak wat list my wishing-azam-nekad for this sem.

1. dapatkan for at least ONE A for chemistry subject.
nota : haish. nape liat sangat nak dapat a ek? paling best pun b+. paling teruk c. memang teruk pun. isk!!! dulu kemain minat. skang..haizzzz....

umm.. dah r. satu jek kot.
lain kali rasa nak tulis, saya tulis ek.



dah r. jam menunjukkan pukul 315am.
saya pun xtau ape yang saya update nih.


korang yang baca entri ni vengang x?

kalau x, hmm. marilah menyanyi lagu bengang itu.


eh, jap. aku tak pernah teringin/nak/akan hafal algu bengang ini ok.

akim af7? so-not-me.
i layan ahmad jais ngan saripah hapsah eh saripah aini jek...taa




love,
jefri



p/s : eh, esok mid sem organic chem lah. patutlah entri ini camni...*terdengar suara dari backstage.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...