Thursday, September 23, 2010

me yang updated (not literally)

salam..salam...salam..

isk3.. dah banyak kali aku klik new post..

pastuh klik x.

pastuh x lagi dan lagi.

hmm skang nak serius.!

ok. aku nak update blog.



sebelum itu, mari kita define 'update'

update = mengemas kini peribadi diri dalam blog berkenaan perihal yang ingin diceritakan, diabaikan latar cerita.

ah! apa punya hal!


ok lah. hari ni aku nak cerita pasal busy saya yang menyebabkan saya tak hapdate.

begini....



1. since i got back after raya holiday, saya punya jadual tido berterabor.
jadi saya tak tau bila malam, bila siang? tarikh pun kengkadang blur...

hal ini demikian kerana saya perlu menyiapkan banyak perkara.
izinkan saya menyambungnya di point seterusnya.


2. midsem exam dan quiz. latih tubi tolak tepi.

memandangkan selepas rata ada dua algi midsem dan kuiz-kuiz manja, kena la study untuk mendapat ilham untuk menjawab. siyes, kalu tak baca, memang taktau nak tulis apa.

but then, i feel so grateful gor it. it taught me many things.
~oh, sentences di atas sangat takde kaitan.

aku suka soklan objektif jek sebab kalau blank, bleh tembak mengikut pola jawapan. agak-agak macam banyak a, kurang b. tanda b. sampai aku menemui kesaramarataan. (huh?)

tapi yang tak bestnya, kalau salah, kompem salah. kalau betul, betullah.


then, kalau soklan esei, kalau tahu, memang berasap la kertas tuh aku conteng.
tapi, kalau tak..hmmm

tapi, leh gak harapan dapat markah kesian or dakwat pen. kan.

entah lah.



3. program.

banyak program nih. saje jek kan cari pasal. isk3.




eh, ada keje r nak wat.


taa.



sekian dulu.


love,
jefri

p/s : ponteng kelas sebab nak tidur sebab lama sangat stay up! oh, itu aku. kini. -_-'



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...