Sunday, September 26, 2010

kiri kanan depan belakang. aku bagai cermin.err.



salam..salam..salam..

ini bukan entri lucah.
jangan risau yek. saya belum bernafsu lagi untuk melucahkan blog saya seperti yang saya lakukan pada fb saya...
*oh, kata-kata sundalan, jalang, dan apa-apa aspek pelacuran adalah tidak manis dilafazkan.


ok. tujuan saya untuk menulis entri ini adalah untuk memberitahu :

1. saya busy. mencik! saya busy kerana


1.1 program persatuan-persatuan yang sengaja saya menyibukkan diri.
moral : kalau anda adalah pemalas sp. sila jangan contohi diri.
we r the same species act..


1.2 saya ada kerja sekolah yang tidak pernah habis. menses pun ada gak time dia habis kan.oh, apa kaitan?


1.3 saya juga perasan busy! woha.



2. saya mengantuk.


2.1 saya tidur paling awal pukul 3 pagi. mencik lagi!


2.1.1 saya pun pelik. study ala kadar, tapi surfing yang berkadar-kadar.
tolong, mana-mana pengamal perubatan islam yang boleh bantu!
saya syak saya di bawah pengaruh syaitan laa..


2.1.2 bila saya tidur lambat, so perut ini pinta dilayan. jadi, nafsu buas saya dilayan oleh tak kira perempuan mahupun lelaki yang sudi pergi ke kedai mamak untuk menapaukan saya mi goreng mamak ataupun nasi goreng kampung dan horlick ais atau milo ais. oh, aku keliur!


2.1.3 oh, lupa, saya study di sebuah bilik yang disediakan untuk mesyuarat tapi saya dan rakan-rakan berlainan jantina dan bangsa yang lain tetap menggunakannya seperti kami punya bilik.
sila buat-buat tahu bahawa nama bilik itu adalah bilik seri mayang.



2.2 saya ponteng kelas sebab saya nak top-up tidur!


2.2.1 saya ponteng kelas yang ada kuliah besar jek sebab kebarangkalian untuk kantoi adalah rendah. tapi, baru jek semalam saya ponteng kuliah kecil, subjek khidmat masyarakat.


2.2.2 pernah juga saya ponteng kelas yang ada kuiz mengejut. tapi, saya tak terkejut pun sebab kalau saya pergi pun, bukannya saya boleh jawab dengan jitu dan jaya jusco pun.
eh, saya tak cakap pun itu kelas kimia polimer yang saya tidak suka atau dengan lebih manis, kurang menarik perhatian saya.


2.2.3 maka, saya akan suruh lah sesiapa yang boleh diharapkan untuk membuat saya punya pseudoattendance. kira macam saya pergi kelas secara telepati lah ek...
tapi, tak banyak ah kelas yang ada attendance.
*sila sign up for ukm, sains forensik as your first choice!



3.1 dan sekarang, saya ada di rumah.

3.1 saya tidak busy dengan hal universiti. saya busy on9 dan tengok tv sahaja. sila jeles!

3.2 saya tidak mengantuk sangat. tidur saya sangat tenang ditambah dengan juadah makanan yang sangat best!
*layanan untukku memang spesel since i got in ukm. hehe.
adikku sila gigit jari...


3.3 tapi, saya ponteng kelas lagi. yes, telepatically.(this word doesnt exist k)
sebab saya nak balik esok. esok, ada kelas kul 12pm sampai 5pm.
ah, baik saya pose sleeping beauty kan kat bilik time tu.
*saya dijangka tiba pukul 3pm. bertolak dari stesen bas temerloh pukul 1030am dan diikuti dengan pengangkutan awam seperti lrt, ktm dan mungkin teksi kalau bas ukm lambat sangat.




hmm. ok lah. cukup lah saya mendedahkan kehinaan diri ini..


sob..sob..sob...
*mode : mula nak insaf


sekian dulu, c yaa


love,
jefri



p/s : eh, blog saya tidak lah terlampau femes sampai lecturer saya baca kan???
=p








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...