Friday, March 12, 2010

oh, sensasi kah..???

salam..salam..salam....


oh, sungguh sensasi hari ini..!!!
wah3..



isk..tadi tanya pasal sensasi kat pakcik google..
ntah apa2 sensasi tah...
err...sensaoil pun boleh lah ek...ada bunyik sensss tu lah kan...




pes op ol..pagi tadi dengan langkah yang penoh ngantok coz kena bangun awal coz nak pegi kl coz nak wat lab yang bosan coz kena bedah perot tikos 3jam coz nak tengok isi perot coz nak kaitkan ngan masa kematian coz penting untuk bla..blaa..blaaa.....ah tido! ( oh, banyaknya coz! )




tadi ada 3mice yang sangat comel...
err..pic time expmnt tak diambil coz xbnafsu nak klik2 tadi..




ok, sambung..
aku pegi kaunter burhan dan melemparkan senyuman beserta kad kolej yang sebelum nih aku lupa bawak lalu meminta kerani yang baru sampai n tak ilang lagik penat dia tuh untuk check ada tak surat untuk aku....

dan.......cengkih-mengkih...ada!
( rujuk dialog rafidah 3r dalam pisau cukur untuk intonasi pembacaan)

surat dari f&n yang memberi aku hadiah sebab aku join peraduan dia suh kumpul 8kupon dari air kotak sunkist..hadiah yang aku pilih was 3d tickets of alice in wonderlands for two..
and that's it! wah..suka2...ok, takpe, simpankan dulu kesukaan itu coz tiket tu boleh tebos start 25mac..



wah..matila pose bajet kiut camnih..
err..bukti ok ! i ada bukti..i sue u..( err tetibe jah ! )


then..
sensasi kedua...aku ngah dalam bas nih otw ke kampus kl..tengah syok2 mengalunkan lagu nasyid dalam nada sumbang, aku terfikir..

eh, mana file aku..???? waa..tertinggal lagik ! waa....aku suspect kat kaunter tadi !
oh, cane nih..baru lepas ilang..nak ilang lagi..maraton kah?
takpe2..aku yakin ( dengan nada ikrar ) kalau ada rezeki tak ke mana..



oh matilah lagi dikecam oleh sarah perry lantaran pose suci yang overrated nampaknya..
oh, aircond bus sangat menggile !


so, dah balik dari kl..cepat2 teros gi kaunter..time tuh kul 1 suku..
jap lagi nak gi solat jumaat pulak..
pejabat tutup plak..aku intai2 tengok tadak pun bebayang dan baunya...
hmmm..so aku pasrah..dan aku yakin ( dengan nada ikrar ) kalau ada rezeki tak ke mana..

aku bukak je pintu bilik n aku agak kebingungan di situ..
file aku baik punye pose atas meja ! uish, mengong tol !
ah, aku pun tak tau apa yang berlaku..
but it was just to be my rezki kannnn.....

err.itu jek lah berita sensasi nyer...( tak sensasi langsung ! )

hmm. k lah..sekian dulu.. c yaa


love,
jefri





p/s : tadak p/s untuk entri nihcoz buntu coz terlebih bau klorofom tadi (oh penipu !)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...