Monday, January 24, 2011

sukan yang penyayang....

       
salam...salam...salam....

ok. pagi tadi pukul 9 pagi, ada sukaneka bersama anak-anak yatim dari rumah Nur Hikmah, Kajang.
Kesimpulannya, tak penat sangat, tak rilex sangat tapi best, enjoy dan besh!
Okay, setelah mencurik pics dari fb, dan diupload secara random, mari saya photoblog :



di atas merupakan kumpulan saya(free hair) bersama Amy(tudung putih) dan Sally(tudung merah). 


sebilangan anak-anak itu.
*yang baju merah itu pose sangat kan...~



saya (baju hitam) dan farius (baju hijau) si cikgu tesl.
beliau jadi emcee hari ini..=)




ini antara sukanekanya lah. ini pingpong dan kertas. menggunakan kaedah pemindahan.



ini adalah sofia. macam pan asian kan?



eh, ni pic hujung-hujung. err, ini adalah ala-ala post mortem tapi teda mayat ya.



ouh, heyy, thats me! (-_-'')




angkat meja. rajin. hebat.



ni dah habis semua games. 



ni anak ikan sape ek..sol ke? 


eh, lupa. grup saya nama saranghae. pemende tuh...
idea si sally (tudung merah) itu ler...


angkat meja lagi. rajin. hebat.


ni adik kepada sofia tadi. namanya baby....katanya...






ini game bola beruang. kepit-kepit bola lah.


ketibaan mereka yang disambut dengan debaran....gitu..~



ouh, ini bukan beruang. ini demo game bola beruang.


ouh, thats me!!! (-_-'''''')



ini senior forensik saya yang best. tengok rambut siap libas-libas ya.




sementara tunggu lunch, beramah mesra bersama ahli kumpulan.
tapi, saya segan......*sambil kuis kaki pada tanah...



ini lepas habis semua games.
fotosyut katanyaa..





fotosyut lagi..katanyaa...


ini senamrobik. 

 


ini pula kawan-kawan yang sudi hadir memberikan sokongan, tenaga, masa, dan senamrobik untuk semua.
thanx banyak-banyak...<3


=))
ok..itu lah dia. ngantuk dah ni. tido dulu ek. sekian dulu..c yaa



love,
jefri



p/s : back to normal again. but at least we have something to lean against. be grateful and appreciate your life as there are people dying to do so but they just cant...
*entri ini ditulis dengan penuh rasa sopan, loving dan keterpenyayangan....sekian.
*aku ni jepree ler!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...