Sunday, January 9, 2011

Aku Jefri Laa..(AJL)

Salam..salam...salam...

hihi. Mari saya mau kongsi ini link. Link ini adalah untuk menonton AJL 25 secara live khas untuk kita-kita yang duduk di hostel atau di mana-mana tempat yang tiada kemudahan peti televisyen tetapi ada internet.

Sedikit-sebanyak kenangan gue sama itu anugerah juara lagu :

  1. Zaman dedolu memang minat gila siti nurhaliza. kalau siti bertanding jek, mesti mau dia menang gak! mesti! kalau kalah, mesti emo keesokan paginya.
  2. Biasa AJL nih wat hari Ahad, so Isninnya memang semangat giler nak ke sekolah sebab nak wat analisis dengan kengkawan..isk3..
  3. To ensure that my favourite wins, during the day, aku akan wat macam-macam kebaikan dengan harapan akan dibalas dengan kemenangan my feberet tuh. isk3. bodo punya jepree kan...
  4. Sebelum start AJL nih, aku kemas umah cantik punya kemas. eksaited punya pasal sampai macam-macam benda yang di luar tabii dilakukan. (tabii di sini bermaksud kebiasaan. sila jangan fikir bukan-bukan! tq)
  5. Belek paper yang ada citer pasal AJL sebelum dan seminggu lepas tuh. memang stim lah baca.

Dan sebagainya...eh, benda ni berlaku time zaman muda remaja bergetah dara dulu ek. hihi.
skang dah duk luar umah (bukan maksud aku lari dari umah atau kena halau dari umah k! i study luar lee)


Tapi skang AJL dah macam lain. Tak macam dedolu. I prefer the previous version of three categories, hilarious hosts and amazing perfomances, together with the great competitors.


Hurm pape pun...malam ni nak try tengok on9. Harap-harap la jaring ukm tak wat hal..kalau tak, kena tengok gak kat bilik tv...
*weh, assignment kena hantar esok..satu abjad pun ko xtaip lagi jepree! well, aku jefri laa..=p


sekian dulu..c yaa


love,
jefri



p/s : dengar kata time interlude (time nak tunggu result kot, aka selingan) nanti ada trio siti, jena jen ngan kak pah akan perfom...sejarah mungkinkah berubah...????? muehehehe..=D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...