Sunday, January 16, 2011

no matter. takpe.

salam...salam..salam..


lama tak singgah sini. takpe.
lama-lama singgah gak kan...

ok. aku baru sampai ukm. balik kampung. best.
dapat hilangkan masalah. buat sementara. takpe.

bila lagi nak cuti? hurm. cuti raya cina ni tak dapat balik.
kena join opkim. pastu, bila nak balik? takpe.
nanti study week seminggu boleh balik, kan?
dua bulan lagi. takpe.

kalau orang lain boleh, kenapa aku tak boleh.
ececeh, ayat nak sedapkan hati jek tuh oleh pakar motivasi mahupun kaunselor sekolah.

kalau tak caya, sendiri rasa. ok.

sebenarnya, aku dah hilang mood, hilang azam, tawar hati. tak best.
takpe. put some spices lah...
sekarang aku ngah build it up.
doa banyak-banyak.

hurm, semuanya berkaitan dengan program.

bila berkaitan dengan program, mesti ada kaitan dengan orang, manusia, insan.
yang ni aku lemah, lemau sikit.
eh, program ni bukan satu program jek tau. berlambak program.
ada jugak orang mau aku lead sesuatu program tuh entah apa-apa lah sebabnya kan...
aku dah biasa lah. tapi yang tak biasanya, komplotasi untuk menjadikan aku leader.
hahahaha.
i wonder how they sleep at night.

semua nak ikut kepala masing-masing.
masalahnya, cam bagusssss....
sebab tu kot robot dicipta. mesti pencipta robot ni tak suka berurusan dengan manusia.
yes, good for them.

takpe. time macam ni lah tuhan nak uji kita punya tahap kan.
dan aku selalu, sangat, amat memerlukan back up support.
selalunya yang jadi mangsa mesti family aku.
hurm. mangsa is not the right word. find urself lah.

bila ada masalah baru nak berpaling kepada family, eh, time senang pun.
takpe. benda ni yang akan menguatkan lagi hubungan dan ikatan.

ok. sekian dulu. c yaa

love,
jefri


p/s : takpe. nak permainkan aku? takpe. tapi semua benda ada tahap. tak caya? cek buku kimia. chemistry is life. In chemistry, and chemists believe that semua benda adalah bertahap. well, as i am made up of matter, not everything is as simple as no matter. ok. tak paham? takpe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...