Sunday, February 7, 2010

ekzos tercabot=exhausted giler vavy !!!

salam..salam...salam..

err..pes op ol, aku nak gtaw yang entri ni tadak kaitan ngan manaa-mana kenderaan yang mempunyai ekzos..ok !
di sini, aku nak mengekspreskan betapa penatnya aku semalam..
semalam, forensic club wat interaksi antara 1st,2nd n 3rd year
( 4th batch takjoin coz prof KO takbagi..huhu ) ( forensik ukm baru ada 4generasi..kami freshies lagi di malaysia ini ! )

ok..apa yang berlaku?
pagi-pagi bisu/buta lagi aku dah bangun
(kul 6 je kot ! ) (isk dah lama tak bangun seawal itu ok ! )
eh..then, tetido plak..kul 6.30 bangun.kelam-kabut lah di hari yang masih kelam itu..
janji kul 7 kena dah berkumpul !
very rush ! sampai berak pun aku skip ! huh !

kendian, tunggu bas..ceh..dekat 7.30 waktu tempatan baru sampai.
kalaulah kutahu...
sampai kat sana, taman tasik perdana..ala yang depan tugu negara,dekat ngan muzium negara, planetarium negara, semua yang negara punya lah !


taman ini sangat gojes ! siyes !

senaman pagi=snap+posing....(^_^)


aktiviti?
senamrobik..??? huahuahua...macam ape tah..but enjoy!
yang ada kat situ jek tau apa yang aku 'senamrobikkan'.ngeee..
.(peluh kuar banyak! sihat ! )

then, makan sarapan..
tengah-tengah makan tuh, nampak ada sesi fotosyut..model cina kot..
dressing dia sikit lagi jek nak nampak montot..
motip designer wat skirt superpendek itu?

then, budak-budak porensik semua macam fokus kat depa ( ada 3model kelihatan di tempat berasingan )
daaaa....posing cam apa tah ! memang harapkan muka jok!
tapi kulit diorang sangat lah lepaks ! diorang sapu cat ke??? ( nippon? )

pastu wat game..sangat best game-game itu !
pes, regu..ala, yang wat gaya then teka pa dia...
ops! nak citer kitorang dibagi kump..and aku kump pink ! ahaks !
ok..pes game aku jd tukang wat gaya, and kump kitorang paling awal dapat teka semua itu ( aku memang pelakon hebat ! huh! keji tol puji diri sendiri ! )


haha..memang kecoh time ni..???
err..aku tak sengaja mencarot time nih ! sori banyak2 bagi yg terdengar..
( carot yang ringan2 jek k ! )


then ada game telefon karat yang sampaikan ayat dari sorang ke sorang..
hahah..kump kitorang wat jahat ( kump lain pun ! )
tadak maknanya nak pass baik-baik..
aku jadi orang yang terakhir untuk dengar ayat tuh tapi aku dengar dari orang pertama lah
means kitorang duk berbincang..
ayat dia camni kot : kakak saya bernama kesuma yang kecewa dengan kamal yang berkahwin dengan kamariah di kelas lima kemboja di sekolah kebangsaan kenari di kota koboi kuala kangsar...wah terer tol ! hahaha



dr linda ( yang pegang kamera tuh! ) sukasuki jek candid pic aku...
maluuuu...( perangai aku memang tak senonoh itu jam kalu )

then, game teka lagu yang dihummingkan..( cam kelab pop tuh ! )
kump aku dapat teka 3lagu...kump azhar cepat giler teka !

after dat...cari epal kat keliling padang? tuh ! uik?
aku tak jumpa sekor pun...tapi nasib baik member lain dalam kump aku dapat 3ketul epal
yezza...thanx syima+fadi!


last game...tiup tepong..waaa...hazab sungguh!
sangat mengong...
dia buh duit 1sen,5sen..aku nak guna mulut tak dapat..dapat makan tepong free jek!
last, aku guna tangan.haha..chin ngan azni.but i wat dont know jek...hehe...( keji! )

habis jek acara tuh, tepong banyak lebih..apa lagi...
diorang pakat tabur kat semua orang..waaa ;(
habis muka+baju+rambot+fon
tapi seronok ! i liked!
huh ! kejam sungguh mereka ! aku teraniaya..
( motip peling saiful bukhari..??? teet...!! )





kami hantu tepong komak...hohoho...
antara member kump pink yang sgt 'pinkbesh'!


habis tuh..sesi bagu hadiah..dan juaranya...kumpulan pink !!!!!!!!!!!
waaaaaa....sujud syukur aku ! ( eh? tadak2, aku lompat kegirangan jek ! )
kump pink memang mantap !!!!!!!!!!!!!!


ni ahli kump pink yang juara itu !!!! memang best giler vavy !!!!


cenderamatatelinga yang superb cute !
( asal puji lelebey nih? )




after dat, nak tunggu bas, kitorang gi bersiar-siar sekitar taman tasik perdana itu
naik bas?van?lori? bersiar tu..(50sen ! huh ! )



dah kat atas bas?van?lori tuh ! tapi tak gerak lagik..
( wong, asal ? )




kat atas bas?van?lori tuh..yang ni dah gerak....
( wong mane? dia duk seat depan lah...dia yang snap nih! tq ! )



pastu try naik paddle boat..rm3 satu boat..ok lah !
tapi sangat penat ! kaki aku tercabot sekejap kot !
tambah air tasik tuh yang hijau macam daun ( tak best langsong analogi ! )



berpeluh tak hengat...fuh !!!!


....................................


dan acara kemuncak hari interaksi forensik...
POSING MAUTZ....
kredit to mimi as a superb duper potograper.....









*which one is ur peberet ??? op kos lah semua kan....hehe..
act, there are lots to go, but apakan daya..i penat ok !
tambah ngan kadar upload yang sangat mengantokkan...
*model yang amek pic kat situ pun tergamam tengok aku ( tipu!)
tapi, memang pose aku jauuuuhhhh lebih hebat dari model2 itu menurut pendapat coursematesku..
( matila puji diri sendiri ! )





then balik...penat..kul 4 sampai teross tido..bangun kul6, asar dan on9 pulak..
tapi still penat..malam nak tido nak gosot gigi..
punye lah penat sampai buh cleanser atas beros gigi..nasib baik sedar cepat !
kalau tak, kompem tumbuh jerawat kat gigi aku ( tipu! )



hmm..k lah sekian dulu.. c yaa...


c yaa..

love,
jefri




p/s : pas raya cina ada interaksi ngan 2nd year plak...hadoi !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...