Saturday, July 17, 2010

pc fair yang tidak fair!

salam..salam...salam...

hidup saya semakin mencabar dan tercabar baru-baru ini.

oh, dunia....

ok lah..

saya hendak cerita ini..

semalam saya pergi ke pc fair ukm di pusanika
saya membeli printer all in one..
umm..membeli tidak tepat rasanya
saya baru membayar rm50 sebagai deposit.
bakinya akan dilunaskan apabila saya memegang printer itu dengan tangan saya sendiri.

all in one itu bukan la maksudnya saya boleh sumbat semua barang saya dalam tuh sebagaimana saya memperlakukan beg sandang saya..(ha 3 kali )

namun, salesman yang berbangsa cina itu kata, datang ambil pukul 6
saya bersabar.
kemudian, kerana terlalu sexcited, saya pergi pukul 5.59 eh tidak, 5.45

saya sedang beratur ini.
sampai sahaja giliran saya,

timbul satu masalah.

saya termencarut.
cepat-cepat saya istigfar.

masalahnya, mereka kehabisan punat apetah untuk apetah.

mereka bilang, esok mereka datang ukm.

saya angguk tanda setuju tapi tidak rela sambil menulis no telefon saya dalam fon Times New Roman.

......



Tadi,

saya mendapat panggilan daripada cina itu.
hati saya berbunga-bunga.

tapi, dia bilang dia akan menghantar printer saya pada hari isnin ini.
saya tersenyum kelat sambil menekan butang merah tanda panggilan ditamatkan.







........




setahun yang lalu,

giler malu r aku xde gajet kan.
jam tgn gambar doremon dah pecah.

so, jenjalan kat pc fair, nmpk kamera digital.
olympus.10mp.harga bpe ek. ah xingt.


duit ptptn baru masuk.
cocok r.
pastu beli.
giler syiok.

............


mlm tuh upsm ukm ade wat pc fair.pastuh ade mcm contest apetah yg nak cari mcm pesona nona. siap bwk kamera digital nih, mlm tuh, tggu2 bas, nak pose2 r. skali bukak.
sial seribu kali sial, skrin die retak!

besok, try col kat resit.
bangkai sejuta kali bangkai,
no tak wujud!
ade plak no 03- blakang dia 7digit
sah2 !@#$%^&


.........


malam tuh kat upsm punyer pc fair.
sambil genggam fon yg takde kamera,mp3 apetah lagi 3g
duit jpa ade lagi ni..
beli mp3 sedas due, no hal lah!


beli.kaler silver!
class...~

pasang satu lagu.
off...

err..xcukup bateri ni.

caj dkt 3,4 jam.
ok.
satu lagu, off jugak.

charger die plak meletop!

cepat-cepat gak aku campak jauh2.
@#$%^&*(

malas aku nak col resit tuh!

sebab @#$%^&*( dan @#$%^&*( dan @#$%^&*(
kompem!


............


maka, maaf lah. jiwa saya tidak tenteram sekarang.
saya kena buat banyak kerja.
saya punya keterperasanan sibuk telah menjadi nyata..
(emotikon sedih)


hmm.. k lah sekian dulu..c yaa



love,
jefri


p/s : skrin kamera yg retak xyah la nak gi tukar. baik beli baru. wokeh~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...