Sunday, July 11, 2010

kepulangan yang dinanti-nanti? oh!

salam..salam...salam..

alhamdulillah..selamat tiba di ukm ini.

setelah hampir dua bulan bercuti di rumah,
saya pulang jugak..

oh...tidak!!!!!!!!!!

nape kena balik ukm?
aku geram nih..
time aku duk selesa kat ukm berbulan2,
tak berapa nak ingat kampung halaman (bukan lupa daratan ok! tutop mulut plis!)

pastuh, dia bagi cuti berbulan2 kat umah,
then..kena datang balik...


oh, tempoh permulaan sgt susah untuk adapt..

tadi dalam keta,
aku terpikir, camne lifestyle aku kat u ini
aku lupe!

isk3..

takpelah kot..mcm dlm byk2 drama melayu,
ingatan aku akan pulih sedikit demi sedikit..
insyaAllah..

ok, hari ini, kita perlu membincangkan isu ini.

kebaikan/keburukan datang balik u lpas cuti berbulan2 mcm org pantang

1. kegajahan yang melanda boleh dirawati..
2. boleh guna letrix, air, wifi dengan sesukasukisukusukosuke aku lah..
3. boleh pose sleeping beauty di tengah hari wpun muka dah cam matlampir
4. boleh study ! ( err...)

keburukan..

1. homesick 1...
2. homesick2 ...
3. homesick 3..
4. homesick 4...
5. homesick 5 dan seterusnya infiniti sehingga E isnt equal to m c square..

*sila isi jenis dan details homesick mengikut suka rasa kalian...



hmm.. k lah sekian dulu..


love,
jefri




p/s : mcm2 yg berlaku kat umah sepanjang cuti nanti2 lah hupdate..
*masih terbayangkan rumah....................................(giler ngada ah jepree!)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...