Wednesday, July 14, 2010

jepree sedang sibuk? perasaan perasan jek tuh..

salam..salam..salam...

bersua kembali dalam wadah perjuangan,
generasi bangsa hadapan yang sentiasa ke depan..
mari..mari..mari..

arakian, sebenarnya saya sangat busy sepanjang minggu ini..
maka, saya ingin feeling blog artis yang memaparkan
aktiviti2 seni mereka..


ok..


1. saya selaku ketua darjah kos saya..(saya kos forensik ukm-taun 2 dah skang!)


maka, banyak lah perkara yang perlu saya lakukan.
saya kena berpegang dengan kata-kata sendiri kerana saya tahu..
saya sedang memegang panji kebenaran lagi kemasyhuran....errr

kata-kata saya berbunyi :


sambil menepuk2 bahu,

once u settle down a problem, two are coming up,
once u done with the two, three will come,
and this is continously happening.
as long as u are still the position holder...


2. saya sebagai exco akademik kelab penyayang..

minggu depan-pendaftaran bebudak baru-seminggu deret kena pose kat pusan
jumaat, sabtu ahad pastuh-kena join SUMMIT..
a.k.a persidangan kelab penyayang seluruh malaysia di Bangi. whoaaa..!

then,
perjumpaan perdana,
kem induksi,
menguruskan hal ehwal lawatan ke rumah anak yatim


ok. presiden saya berenti setakat itu.
itu cuma aktiviti sebelum puasa.

nanti pas raya, lagi, lagi dan lagi..
lama-lama saya gilaa..dan saya hanya ketawa..hahaha dan ha ha..


3. saya sebagai exco kebajikan dan TTK anak pahang..

-----belum meeting lagik. ko tunggulah jepree! ------------

4. dan lain-lain

----masih dalam pemerhatian sama ada nak masuk campor or wat dont know-----


ok.
saya dah hupdate blog dengan cara yang sangat syial.

oleh itu,
permisi dulu!


sekian dulu.. c yaa..


love,
jefri




p/s : hmm...adakah semua ini cuma sindrom perasan sibuk jek ek? ah, yang penting banyak kredit berjaya ditumbangkan...sape nak jawap? *hi jpa...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...