Wednesday, July 21, 2010

busy???? sibuk ah ko!

salam..salam..salam...

ok.fine.
umm not fine.

saya sangat penat sangat sekarang.

maybe jiran-jiran, orang kampung dan ketua kampung nampak macam saya rilex jek.
Namun, awas ye. Awas...Saya sibuk lah.

Dan kali ini, sibuk saya betul-betul sibuk.
Tiada lagi prasan sibuk itu. Oh, rindunya saya.


umm..harap-harap la awal sem ni jek yang sibuk camni.

sebab saya nak study.
saya lagi rela stay up tak tido kat library.
daripada buat kerja yang saya buat sekarang.
tapi saya juga rela buat kerja yang saya buat sekarang.
daripada stay up tak tido kat library.

oh, kegilaan di situ ya.....


actually,
i am always believe that...

if u think dat u are poor/busy/pretty enough,
there is still people poorer/busier/prettier and poorest/busiest/prettiest.


*wondering who is the one...


maka,
saya akan pura-pura tak sibuk je la yek.


ok, saya nak feeling artis.
nak update blog cam artis memberitahu aktiviti seni saya.


1. minggu ni deret jaga booth untuk pendaftaran freshies.
jangan risau. nanti saya upload pic ek.

2. hujung minggu ini saya akan pergi persidangan bla..bla..bla..
(sila rujuk entri lelepas)

3. minggu depan saya akan jadi gila untuk uruskan pameran pesta konvo.

4. minggu depan dan mendatang akan bertambah gila kerana saya perlu mengarah opkim.

oh, terlupa, opkim saya akan ke janda baik punye...

5. kelab penyayang punya program? saya akan pura-pura tidak sibuk.

6. kegilaan berterusan yang melibatkan kelas dan aktiviti forensik.
takpe, saya sudah kebal+lali.

hmmmmm......

lihat. entri saya sangat bosan. tapi saya tetap nak menulis sebab saya mengantuk tapi saya tak boleh tidur sebab saya risau dengan semua tanggungjawab yang diberi.

saya tak boleh tidur lena la kalau ada kerja yang sedang menunggu saya atau saya perlu ada dalam sesuatu aktiviti tambahan jika peranan saya penting.

sehinggakan saya termimpi-mimpi.

bila terjaga jek hampa kerana ingatkan dah buat aktiviti itu tapi..

hmm....


bosan tak?

bosan..saya sedang membosankan diri untuk dapat tidur ni.

pagi-pagi pula kena bangun awal walaupun takde kelas pagi.
paham tak perasaan camtu?
grrrrrrr...

banyak lagi benda yang akan datang,


takpe....takpe....

umm.ape lagi.
baju bajan seluar seluaran kat bilik air tuh sempat basuh maghrib tadi.
itupun nasib baik guna mesin.

itupun tak jemur lagi.

bila? bila nak jemur ni????

ala.....esok pagi-pagi dah kena keluar awal kat booth, urusan ngan jppel.
jumpa lecturer lagi.

bila mau study?

dah la 5 subjek kimia sem ni.

kimia organik 2,kimia fizik2, kimia kump utama dan peralihan,
amali kimia 3, ngan kimia polimer.

subjek forensik : patologi, instrumentasi ngan farmako.


haish.......


hmm..lega sikit dapat luah kat blog saya ini.


ok..sape yang tak suke entri ni,
sila save as ke print screen ke copy paste ke ape ke,
then print pastu keronyokkan masukkan dalam bin.

takpun gi kitar semula. ok!

kalau suke, sila thumbs up kat depan lappy memasing.

ok.pape jek lah jepree oi.


hmm.. k lah..sekian dulu.. c yaa


love,
jefri



p/s : to all lecturers, sila jangan marah ek kalau saya tido dalam kelas. time tuh saya ngah ada meeting telepathically ek...*peace ^^





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...