Friday, September 16, 2011

aku yang di sini.

Salam...salam....salam...

Terus mood nak berblogging makin hilang dan pudar.

Sebabnya, my real life is so good, maka, mereka yang asyik update blog setiap detik dan saat tu kompem takde keje nak buat dalam real life kan....*matila kena hambat satgi dengan bloggers tegar*

Sebenarnya, mood blogging tadi sudah mari sebab ada pergi open house kat tempat aku ni.
My very first tu. For this year la kan...Eh, esok ada lagi.
Meriah fuh makanan, nasi beriani, rendang daging, ayam masak merah, kari daging, mihun sup.
Tapi tak amek gambar la..Aku kan bukan blogger tegar....~

Yang esok lagi meriah sebab menteri besar Pahang yang sponsor...
Giler tak giler tengoklah esok nanti camne. Pukul 2.00pm. Dataran Sekolah Sri Pelangai
Mari beramai-ramai....

Dah, mood dah pudar. Aku akhiri entri ini dengan mercu tanda kampung halamanku ini.

My Dear Felda Chemomoi....




tadaaaaa..eh tiber je kan...

dah dah...

love,
jefri

p/s : nak cerita pasal Felda Chemomoi? Nantilah, yes. secomel namanya, felda Chemomoi dilengkapi dengan pelbagai prasarana yang u can never imagine. Terima kasih. Nanti rajin aku update. (macam takrajin jek)

2 comments:

Sr. Maryam Fatanah said...

felda tu nama dy comel..jgn lupa stori mori okayh??? kau tu study hard! good luck

Jefri said...

chemomoi...chemomoi...alololo cumil kan...*mintak penampor*

u too, study hard. best of all :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...