Friday, February 11, 2011

so called promosi. terima kasih.

salam...salam...salam...


dear blog,
sesungguhnya amat lah banyak benda yang hendak diceritakan. takpe. kita kayuh pelan-pelan ye.
moleklah sekiranya saya ingin beritahu kepada semua yang seminggu lepas sepanjang raya cina, saya ada mengejoinkan diri dengan opkim @ program anak angkat di dungun.

dan cerita mengenai itu sangatlah berjela dan akan dikarang di sini apabila masa yang comel telah dijumpai.


baiklah, untuk pembuka selera...saya hidangkan...



 dan............


dan alhamdulillah...kenyang......
eh, nak promote ni, domino's pizza dah ada kat kajang...so, sila-sila la membuat panggilan delivery ye....
eh, ini pic lama...aku gi sebelum raya cina tu...tapi sangat menyayat hati tengok tempat dia...makan pun guna polystyrene ataupun orang kampung panggil polistrin.

lokasi : deretan bangunan berdepanan ngan balai polis kajang. tah pape tak strategik langsung. hari tu pun terjumpa secara tak sengaja.

tapi takpelah..yang penting mabeles.

ok lah. dah promote. dah ek...
jap ye, nak tunjuk samting...





alalala..tak nampak plak..aku ada buh eyeshadow ngan pondesyen uols...jangan tak tau dak ni demand mekap nih..padahal aku yang beria gak...bebudak memang suka kan perasan dimekapkan..bagi mengelakkan beliau cuba tacap sendiri...baik aku conteng-conteng sikit muka tu..senonoh la sikit..kan....^^


sekian dulu... c yaa


love,
jefri


p/s : aku belikan maybeline ngan silky girl tuh! hihihi..

p/s lagi : wahai pembaca blogku yang tak femes ini, mari la kita like page ini 
*bagi mereka yang mempunyai akaun facebook sahaja..
ini adalah fan page bagi blog iqbal zarin yang best dibaca itu...=)
*ehemmm...royalti plez!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...