Sunday, May 20, 2012

haaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Salam.....salam...salam...

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii semua....
hihihihihihi (gelak hihi, bukan repetitive hi, tq)

Mengikut kalendar blog, ini adalah post terbaru selepas 3 bulan blog ini diam.
Ala, 3 bulan je pun... Orang pregnant pun boleh gugur..lain la kalau dah 2 minggu pregnant pun nak bagitahu...eh?

Maka dengan ini, saya selaku admin tunggal blog ini ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan ribuan maaf berdasarkan perasaan masing-masing. Tq.

Memang banyak nak diceritakan. Tapi..............penat la asyik nak buka kaunter jek. Nanti rajin, i story lah ek. Tapi kalau nak diikutkan kan kan.. fenomena jarang update atau malas update blog ni dialami oleh kebanyakan blog. Adakah ini tanda-tanda akhir zaman blog? Biasanya yang jarang update blog ni, blog pehmesss jek kan. Sekali mereka update, desup lah orang komen, share link kat fb dan juga print entri tersebut sebagai manuskrip dan rujukan thesis (bagi yang berkenaan)...

Namun yang demikian, apa yang hendak dikata kepada blog-blog picisan (ouch!) yang jarang update? Dah la masa musim blogging kencang dulu, up entri pun takde orang komen (ouch 2), inikan orang nak share link kat fb (ouch 3), print entri guna laser ink atau cartridge (ouch 4), entah-entah ada orang baca ke tidak (ouchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh beribu sesalan)...

Itu semua terpulang kepada masing-masing la kan. Bukannya blogspot ni caj setiap entri dibaca dapat seposen, entri tak laku, akan didenda seringgit kan?

Dah la tu ek. Nanti rajin (sangat tak janji) akan saya tulis cerita-cerita yang dah berlaku, sedang berlaku mahupun fantasi fairy tale saya.

Take care.

love,
jefri

ps: Nak kena cancel balik la ni tempahan nisan blog....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...