Sunday, November 8, 2009

hmm busy..busy..busy tido!

selamat pg..skang kul3 pg...hmm.. nape xtido lg?
adakah aku......

1. solat tahajud+solat tasbih+solat taubat a.k.a qiamullail...?






2. baca buku?




3. wat latihan+past year..?





4. sapu sampah di kaki 5 bilik...



uish..semua 2 sifat mahmudah yg mulia lg tpuji...ah, tidak! nape aku xwat sume 2...nape aku..

1) sibuk berblogging
2) YM
3) tgk muvie
4) download2......

ah..aku giler on9..!!! tensen ngan stdy!!!




ish3..sesungguhnya aku tpedaya ngan godaan..oh dunia..!!!!


hmm..lame gak ek x update blog...???
ape jek yg blaku kat aku?
hmm...start dr dua mggu lpas maka btarung la aku mnjwb exam yg adoi...



exam..??? hmm..sakit ati ngan soklan ! xreti jwb! tolong...!!!


fenin..fenin...
aku takut sgt ngan tesult aku ni..hrp2 dpt la 3.0 ke atas..insya Allah..
korg doakan aku k...

tawakal je la kan...selepas BERUSAHA k..!!!


ade 7paper..tggl lg dua!! isnin n khamis ni..then jumaat chow..yahoo..!!!
spnjg mggu exam ni mmg best..tdo lmbt, bgn pun lmbt la..haha..plg awal bgn kul 11pg..haha.. dah nk masok tgh hari....
tido..tido..tido..
tp solat subuh wajib k...
stdy sikit n on9 lg..isk3...



bile stdy jek teros rase nk pelok buku2 2..nape ek..nape..???

k..laa...td ade gak bace fisioanat sikit2 tp tgk citer+on9 byk2..apa nk jadi?
xtau laa..

hmm aku pon kompius nape skang aku susah nk stdy..
byk dosa ni..( istigfar byk2..)



k laa..nak smbg tgk movie, eh tak..! smbg stdy...walaupun....

emmm bg yg ngah bhadapan ngan exam, gud luck k..
yg dah hbis paper 2 sila la berambos cpt2 k..wat aku jelez jek..huh!

k..sekian dulu...c yaa...



love,
jefri







p/s : n9 lwn klntn = n9 menang...yahoo!!! ( eh sjk bile plak aku minat bola..??? gpun aku org pahang...??? ah, koi tok ghoit dah..koi nok tidow..gonner ghuper ni? koi dok abeh stdy lagi?? hmm..)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...