Thursday, October 8, 2009

what's ur answer..???

hi sume..lame x hupdate blog kan..??? bukak2 je kena tag..byk plak 2..so wat satu2 k...
1st..


Jikalau soalan ini ditanya pada anda...ape jawapan anda.

sape berani cakap aku x cantek..korang jangan giler2..berani mati ni

1) Anda rasa anda cantek?...kenape?
agak-agak..??? hmm.susah nk jwb nie...takut 6ti kate aku riak xpasal2 kena sambar petir plaks...tp definisi cantik ni luas kan...so cantik la aku..
( cantik = sedap mata mmandang, lazat dijamah?)

2) Kenape kekasih, kawan, family anda suka kepada anda?

sebab saya baik, menawan, dan rupawan..wah..!! mau ditembak 6ti aku xpasal2..
hmm kita kwn/berkasih syg bkn sebab ape kan...yg penting hati mau baik..baru sume dekat...tp bau bdn pun harus tidak berbau kalu x...lari...


so muka aku cam monyet..ko ade masalah ker...

3) Jikalau wajah anda seperti monyet...bagaimana anda nak tunjukkan kecantikan anda kepada orang lain?

xdapek den nak tolong...kwn ngan monyet je la..mane tau leh jd rebutan remaja2 monyet yg len..ops! tp xpe je la.bsyukur je ngan sgala anugerah tuhan drpd kita ubah n dpt dosa..xpasal2 dpt tiket free..ke sana...


adakah mmh mulutnya berbau cirit semulajadi atau..ade orang tercirit dalam mulutnya..

4) Anda berada dalam satu majlis yang gilang-gemilang dan anda ingin di temuramah...anda di kelilingi oleh banyak wartawan, dan jurugambar...dan anda tidak boleh lari dari situasi ini.. tiba2 anda mendapati bau mulut anda berbau tahi cirit..bagaimana anda mengatasi situasi itew?

pura2 la sakit tekak n tidak mgeluarkan sbarang suara lgsung n cepat2 suh PA ( kate ngah glamer kan ) g beli clorox ke clorets ke bg sental ilang..


ape nak jadi..???

5) Kredit talifon anda habis, beg duit tertinggal, kunci kete tertinggal dalam kete yang berkunci..dan anda berada di tengah tengah bandar anda terpakai kasut sebelah lain dan anda ingin terberak sangat ... ape yang anda lakukan untuk masuk ke kereta dan pulang ker rumah?

hmm...kena fikir dulu..zikir jap..selawat....then carik masjid kan..?? berak dulu...
then pinjam r duit kat jemaah yg ade tuk col sesape kat umah suh amek kunci spare n duit n kasut yg sebelah lg kan...




p/s : tah pape kena tag...so..sape2 yg bace blog aku ni aku tag untuk wat tag ni kat blog korg..kalu x..mmg korg....****....hahaha...puas ati ko..(..??? ..)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...