Thursday, August 19, 2010

me getting younger. yeay! sweet 20.feewit.

salam..salam...salam...


oh, ironi.
sekarang saya terbatuk-batuk.

jefribudaksuci.blogspot.com seakan-akan menyindir saya akan ketidakhupdatan beliau.
tapi, ada aku kisah.

eh, tak...


sebenarnya, saya sangat sibuk.
hmm. perkembangan saya yang terbaru?

saya tak kurus lagi.
saya tak menang juara lagu lagi.
saya tak mengandung lagi.
saya masih teruna.

dan saya maintain vogue de vass..
ok.


ehem..ehem.. baru-baru ini.
saya ada menyambut kelahiran ulang tahun saya yang jatuh pada 14ogos 2o1o ini.
bersamaan hmm...hm..4 ramadan 1431 hijrah.

syukur. benar-benar bersyukur.

bulan ramadan kan.
bulan yang segala amalan ditingkatkan pahalanya.

pahala sunat jadi macam dapat pahala wajib.
pahala wajib, lagilah bertingkat-tingkat habuannya.

semoga sempena birthdayku ini,
wishi wisho wachaa yang dilafazkan kalian
*nota : kata-kata yang baik = sedekah = amalan sunat

menjadi asbab untuk dapat pahala yang banyak ek.
sesungguhnya hanya Allah yang bisa membalas jasa kalian.

ok. maaf teremosi.



kemudian,
saya ingin berterima kasih sekali kepada.......


1st wisher : teo.
beliau adalah senior forensik 3rd year. ntah camne dia tahu, dia wish saya pada 13 ogos 2010 instead of 14 ogos 2010. it's ok then. =)
walaupun kami jarang berjumpa lantaran kesibukan dan juga faktor keterperasanan sibuk, saya sangat berharap aura pngk beliau yang dekan itu terkena sikit tempiasnya kepada saya. amin.
* nota : pngk ek yang dekan. bukan pngs. giler ke x giler tu?????


2nd wisher : my mak.
my mak masih memegang kedudukan ke2 sejak taun lepas.
no word can describe u. ok. muah3.


3rd wisher : my adik.
beliau masih 7tahun dan masih belum tahu membaca. sangat sadis untuk saya yang tahu membaca pada umur 8tahun ini. so, i take dat as a normality for our genes.

*nota : beliau sangat mendesak saya untuk membuat fesbuk beliau setelah melihat pic saya di internet. oh, hasratnya terbantut setelah saya menyuruhnya mengeja 'internet'.

**nota lagi : beliau ingin fesbuk hanya sekadar ingin melihat gambarnya diupload dan dapat dilihat menerusi skrin laptop. oh, kenapa beliau tak suruh sahaja saya membuka folder pic beliau yang sedia ada?. persoalan di situ.




wishers yang lain.

aeman.
beliau adalah teman, kawan, sahabat, rakan, fren, yang sangat baik. entah la. tak paham bila ada yang tak puas ati ngan beliau. to me, beliau dan shafiq ibrahim are the only sahabt yang do not say bad words behind me. oh, terharu! ok. fine.

shafiq.
~sila copy paste description untuk aeman, trima kasih ~

all forensicians (is dat a word?)
terima kasih banyak2 sama ada dari freshies sampai la ke oldies.
dengan tema bersama harungi dunia ini dengan lagu tema bunga-bunga cinta.
err.ok.fine.


all burhanese.
*nota : burhanese merujuk kepada pelajar2 ukm yang tinggal di kolej kediaman burhanudin helmi.
terima kasih sesangat. kita memang best!


kengkawan kampung.
sama ada yang sama sekolah dari tadika sampai masuk u, yang pindah time kecik, yang duk kampung sebelah, ucapan terima kasih jugak yek.
dengan ucapan, dari tanah kita datang, kepada tanah kita kembali.
ok.fine.


sesapa lah yang mengenali diri ini.
terima kasih. dats the only magic word dat i know to describe the feel of appreciation to all of u.
ok.fine.


dan. spesel taun ni.
saya dapat surprise. haha. actually, dah leh agak.
hahaha.

ehem..ehem..
terima kasih la bebanyak sebab bersusah payah, kumpul duit, luangkan masa untuk buat surprise itu. i sangat tacink tau time tuh. uhuk3.

oleh itu, saya akan copy paste balik jek ek note yang saya tulis untuk kalian yang wat surprise itu. is it fine? ok. fine.

*note ini ditulis instead of written in status due to kebrobrokan fb yang tidak mengizinkan saya mengetag lebih dari 6 sahabat, dan menulis character melebihi 460.

wahai Noor Amylia Shafira, Abdul Hakim, Cik Cornflakes Madu, Cik Semperit, Cik Tat Nenas, Nur-Fadhilah Mazlan, Ira Bunkface, Jeyagenasan Pillay, dan Edison Sage.

hohoho..

ucapan infiniti terima kasih dilafazkan kerana telah membuat cardiovascular n metabolite activity sy menderu,spinal cord saya bergetar, lymphoid system saya bercelaru, immune system saya tergendala,dan paling penting hati saya telah disentuh oleh kalian.^^.

that was a very great surprise. dis moment will be remembered till death do us part.ececeh.

*hanya tuhan bisa membalas jasa kalian.

**again, thanx everyone and all people yang wishi wisho wachaa sempena my birthday.

^_^

sayang semua sampai kiamat!!!!!!!!!

<3>






lastly, saya nak berhenti taip kerana saya ada kelas esok kul 8pagi in which kul 7.00am dah mula nak touchup, 7.30am dah mula catwalk dari bilik.
err.ok.fine.

ok, sekian dari saya yang perasan sibuk dan perasan malas ini.


sekian dulu. c yaa.



love,
jefri



p/s : dapat hadiah dari rumate..hehe.table lamp.tq.(pic nanti2 la upload.tgh perasan ni!)
dapat mentos gak dari forensicians. haha. so sweet. i mean the feel not the taste. the taste is berangin plus manis. eh, sweet gak tuh. ah, pape jek lah. taa....^^



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...